2020年2月19日 星期三

2019北海道滑雪團Day 5 (手稻滑雪場)



今日終於係最後一日滑雪啦, 我又一早起身準備, 點知阿瑩話太累唔滑啦, 於是我, 青姐同H君3個人出發.

去到雪場準備好後我地就決定坐gondola到山頂玩下有6000m既natural及rainbow滑道. 上到山頂山上超大風雪, 一片濛瀧.我地開始向前進發. 但我地唔熟路滑得慢, 結果好多地方都太平卡住左, 要用pole行. 可憐青姐snowboard冇pole, 開頸都會跳跳下行,但之後發現大部份都係平路所以佢只好除snowboard行. 好慘.





我地去到一個分岔口迷路, 問左個日本人, 點知佢指自己同友人話係beginner, 之後指住一條好斜既山路話係beginner然後滑落去, 玩野!

我地冇聽佢講再問第二個, 佢話要橫跨大雪道向小路進發. 結果又係一大段平道, 都唔知點解咁鬼多平路>_< 我地撐左好耐好不容易去返禽日既Rainbow. 又要再滑一段平路先返到ski center再滑落山. 玩完chairlift pass只剩1 point. 而青姐有2 point, 所以我地決定玩番青姐玩開既Shirakaba Sunshine.

我地一齊坐chairlift上山, 我坐中間, 但因為我慣左差唔多到頂會坐出少少預備起身. 點知坐中間冇得扶所以我坐出少少唔小心過左龍跌左出chairlift, 好彩差少少就到站所以chairlift距離地面只差少少, 我都仲可以企係度, 如果唔係真係大穫. 不過就攪到chairlift停左等我向前走開先再開番.

之後我同H君就要滑由Sunshine滑番ski center. 而青姐滑完再上去玩埋d point.

終於4日滑雪行程圓結, 之後就係sightseeing行程啦.






我地又坐巴士回手稻站, 時間好早可以去手稻站西友超市掃貨. 我既戰利品唔少呢, 仲食左個好味既焙茶mochi.



之後我地又坐JR返札幌. 我又想去行街街啦, H君話可以幫我拎戰利品返酒店, 等我又可以再shopping啦.

行到夠鐘我地就去薄野食蟹. 又到我最喜愛既冰雪之們 =D

我同青姐又叫左deluxe三蟹set. 估唔到H君叫左個成14000 yen既set, 仲豪過我地 =P 不過唔知係咪食過一次所以覺得冇第一次食咁驚艷, 但係呢已經俾固d蟹本家蟹將軍優勝!

















沒有留言:

張貼留言