2020年2月25日 星期二

2019 Hea遊曼谷Day 6 (chu chocolate, factory coffee, thong lor芒果糯米飯, Asiatique)


今早唔使趕上堂所以可以訓晏d起身. 我地係eatigo book左附近既chu chocolate食早餐. 我order左egg benedict及70% signature chocolate drink. wow, 呢間餐廳既早餐質素真係唔錯. egg benedict做得唔錯, 最驚喜係chocolate, 從來冇飲過咁rich既朱古力. 我係香港酒店飲過既signature chocolate都冇呢間咁rich咁正! 肥仔order左carbonara食. 我偷食左一啖, 好有咬口, 個汁都好味喎! 我見食物唔錯忍唔住order左pancake食.嘩, 又係好味. 下次我會再黎食既.






食飽左我話想去買畫所以就買張bts one day pass走左去Mo Chit站既JJ Mall睇下. 呢個Mall好舊下, 但就真係有畫賣, 同埋平日都開. 我見到兩幅風景畫幾colourful, 又好似一套咁, 拆左畫框好輕, 所以就買左掛係廳.



買完畫我去左Phaya Thai站既factory coffee飲咖啡, 佢有好多特色咖啡. 店員會係你面前表演一番. 我order左杯檸檬咖啡估唔到咁特別呢!









歎完coffee我就去左Thonglor站買有名既芒果糯米飯, 我whatsapp朋友問佢地試唔試. 佢地咁岩係Apartment休息緊. 所以我就外賣番Apartment食啦.




呢間芒果糯米飯果然唔錯喎, 芒果好甜, 仲有三色飯, 好香椰汁味, 正!


我地本來諗住食完就出去行Asiatique夜市, 但唔知點解次次行夜市都落大雨既 >_< 所以我地就係Apartment坐一陣先. 睇下晏d會唔會細d.

到左7點雨好似細左少少, 肥仔話Asiatique比火車夜市多避雨位所以我地就去Saphan Taksin坐免費駁船去Asiatique.上到岸我地就見到Baan Khanitha. 呢間餐廳之前我想食好耐架啦, 所以我同肥仔就入去試. 青姐話唔食晚餐周圍行下.



我地order左咖哩蟹食. 呢間餐廳個咖哩汁冇想像中咁正. 其他食物都係, 有d失望.






飯後我地就開始行下啦. 我買左一隻好cute既立體貓介指, 佢好似攬住我隻手指咁好得意. 我地行到10:30就開始趕船趕bts返Asok,又到pack行李既時侯啦, 聽日就要離開啦.





沒有留言:

張貼留言