2020年2月22日 星期六

2019 Hea遊曼谷Day 1


隔左11年終於都可以再黎曼谷啦. 就係曼谷機場都已經唔同左. 而且仲有機鐵, 唔使一出機場就要坐黑的!! 而我以前成日兌錢既superich係機場已有分店, 可以去兌少少錢先, 然後入市區再兌.


由Suvarnabhumi Airport至Makkasan City Air Terminal大約20分鐘. 之後經行人天橋行一段路, 再落地底就係Phetchaburi.再坐一個站就到Sukhumvit. 行去Asok站再去Apartment大約10至15分鐘. 我地今次住Sukhumvit Place. 兩房Apartment, 好大間. 2 bedroom加2.5 toilet, 有埋廳, open kitchen都係6xx好平.











settle down後都已經夜晚啦. 所以我地去附近Terminal 21行下食飯算啦. 我地係地庫買左ChaTraMue奶茶. 11蚊真係好抵飲喎, 都幾好飲. 之後又買左小食, 跟住就行下超市. 再上左去food court食左pad thai, 豬手飯, 另外order埋椰子雪糕.









晚餐後我地去左Terminal 21 斜對面既小路. 呢邊有d平價既massage做. 我地行係Sukhumvit 18既Palm 18隔離見到有間DAO Massage就入去試下. 150b 2小時Oil Massage價錢ok所以就試下叻.
其實佢既力度都ok, 唔大唔細, 而且價錢大massage店平, 又唔使book, 所以都唔錯.




沒有留言:

張貼留言