2020年2月25日 星期二

2019 Hea遊曼谷Day 5 (Thai Cooking Class)


行程: Silom Cooking Class, Siam Paragon, Lavana Spa, Arthur French Cusine

今日我地book左泰菜班, 出發前經Silom Thai Cooking網book左位. 佢每日既menu會係網上展示, 你可以睇自己想食既菜式黎報名.

我地選既菜式係冬蔭公, 沙律, 青咖哩, pad thai及芒果糯米飯. 學校會分早午晚堂, 早, 午堂可以逛埋街市. 所以我地選左早course.

我地又買左bts one day pass, 8:45已經到左sala daeng, 再行10分鐘就到學校. 黎到佢就分左我地去一班, 個group夠數就出發去街市. 估唔到都開到四班喎.我地固班有香港人同韓國人.



我地成班人浩浩蕩蕩跟導師去街市.佢就開始介紹泰國既香料, 辣椒, 蔬菜俾我地識, 又會叫我地聞下味道, 之後再介紹椰子, 蝦, 雞, 芒果等等.之後就每人分d食材, 我地就帶住食材籃番學校.











返回學校後我地就上樓上堂. 佢一層分左三個區域. 預備食材區就係導師講解既地方, 同時我地就要切好食材. 之後我地會帶食材去廚房區煮, 再將製成品帶到用餐區享用. 課程主要係英文授課. 導師都解釋得清楚, 同埋佢好有幽默感, 所以都幾有趣.













我地係每做完一道菜,食完先再煮第二度. salad同芒果糯米飯其實係佢煮. 總結黎講都好味.








課堂12:00就結束, 可以講我地食左個brunch! 之後我同青姐3:00會做spa, 趁有時間就去siam paragon再行下. 肥仔就去左MBK買大大大大大碼衫. 我見到Siam Paragon有退稅counter又冇人排隊就去退稅. 但原來要收番信用卡手續費架!!





我同青姐3點到左Asok站既Lavana做spa. 今次我地就試下做草藥球. 估唔到都好岩我做, 仲舒服做到我訓左覺呢=P








做完spa係時侯吃個晚餐. 我地去左Phloen Chit站既高級法國餐廳Arthur食晚餐. 我覺得最正係佢既牛扒, 鵝肝. Risotto, 甜品都好味架.下次我會試下Water Library.














沒有留言:

張貼留言