2020年2月20日 星期四

2019北海道滑雪團Day 6 (札幌場外市場, 小樽)


4日既滑雪行程終於完結, 開始sightseeing, shopping行程啦. Apple姐join番我地既日間行程啦.
有冇發現之前都冇提過佢滑雪既. 原因係佢未出發前隻手整親所以就唔去滑雪. 所以之前幾日佢自己就四圍行下, 又跟local tour玩左1日. 好充實.



我地早上去左札幌場外市場食早餐.係網上見到北のグルメ亭都好似幾好食評, 所以就去試下. 我當然食左我至愛既海膽飯啦. 另外又叫左北海道既帆立貝.仲有toro. 至於味道就ok啦, 但又唔係話好正, 有d失望.







早餐過後我地就周圍行下札幌場外市場. 呢個市場除左海鮮水果外, 都有好多土產店, 所以係買手信既好地方.而且有間既價錢仲平過出面少少, 所以我地都買左唔少野 =P



到左下午我地就去小樽. 一到步我就去伊勢鮨諗住碰下運氣去伊勢鮨book今日lunch or dinner. 無奈店員話呢幾日都full哂. poor!


我地唯有去番小樽運河影相, 再去北果樓, Le Tao, 六花亭, 玻璃工房, 音樂盒館參觀. 逛到6點店鋪close就集合搵食.











小樽既店好多都6點就close, 呢個時侯好大風雪, 又冇得入店鋪取暖, 真係超級冷. 
我諗住去壽司政食晚餐, 點知都full哂, 要9:00先有位.阿瑩唔想再行, 所以求其係小樽搵野食算.
搵左幾間終於決定食漢堡扒餐. 至在搵個地方取暖呢. 食飽左就返札幌休息.



北果樓Apple Pie好好味


沒有留言:

張貼留言