2008年10月26日 星期日

北海道賞花美食自駕遊Day 7 (稚內)

01/08/2008 第七天
旭川市=宗谷岬=>稚內市 (四至四個半小時)
夢喰間
http://r.tabelog.com/hokkaido/A0109/A010903/1008131/
今日既行程都有的唔同, 原本我地想去比布市睇下仲有冇士多啤梨摘, 但係我地覺得機會幾微, 所以就唔去比布町, 係旭川留至十一點先出發去宗谷岬, 好讓大家可以係百貨公司十時開門後掃一掃貨.
我約o左兩個團友一早出去食早餐, 途中經過一個雕塑幾特別, 我地就係固度影相, 突然有個踩緊單車o既日本人放低架單車話幫我地影張大合照, 果然日本人真係好好客呀, 我地乘機問下佢邊度有早餐食, 可惜佢都係介紹的連鎖店食西式早餐.

最後我地都係係老麥食的香港冇既限定食品咋.

不經不覺已經十點啦, 係時候衝入百貨公司超市掃零食啦. 我都係買左兩袋野啫. 肥團友的薯片已經佔左三分一個行李呢(唔計其他野食)!
掃完貨係時候要趕長途車啦. 我地又好似禽日咁, 司機就去駛架車出黎, 去番JR駐車場, 我地就要係十五分鐘內搬哂的行李上車就走. 我o地個plan就係揸四個多小時去宗谷岬, 但就係中途搵個地方食lunch.
過o左一半路程, 應該搵個地方食野啦喎, 但係附近既地方都好荒廢蕪, 唔似有野食咁. 我地望下個map, 最大型既中途站都要個多小時先到. 好彩大家都有買的乾糧飲品充飢.. 好不容易終於到弘猿村啦, 呢個係最北之中途站..
弘猿村中途站
我地餓到好crazy, 見到有間食店就諗住入去, 點知間食店休息左!! O no...
不過食店出面有個地方賣特產既, 有帆立貝, 飽魚, 昆布, 餅乾, 蜜瓜米通, 牛油等.. 仲有試食呢!!!
我地梗係樣樣試下啦.. 試勻哂都係個蜜瓜米通最正! 1000yen 3包, 我同人夾, 買左2包啦.
買完野我地就研究下附近有冇野食, 就係我地好無助之際, 突然見到洗手間側面有間好細既食店, 我地就搵翻譯小姐問下係咪仲開門, 因為日本好多食店3:00就會休息.. 幸好呢間例外啦, 我地就即刻衝哂入去啦..
原來呢間食店係帆立貝專門店!!  因為宗谷稚內其中最出名o既海產係帆立貝, 所以呢度o既食物都以帆立貝為主.. 反正我o地預左中途站o既食店唔好食, 又餓得發瘋, 所以醫o左個肚先算..
點解牛仲多過人呢?
吉列帆立貝定食
帆立貝刺身定食
我試左個帆立貝刺身定食同吉列帆立貝定食, wow!! d帆立貝好大隻喎!! 份量仲唔少呢!! 9xx yen(大約$70)一個定食真係好抵食呀. 味道仲出奇地好!! 尤其係個吉列帆立貝定食, 好鮮甜呀!!
呢餐真係令我地喜出望外!! 我地有力氣出發去宗谷岬啦, 其實個中途站距離宗谷岬都係一小時咋..
經過五個多小時後, 終於到達日本最北端 --- 宗谷岬啦!! 呢度有最北端食店, 最北端商店, 最北端厠所, 最北端地標.. 所以我地就係度遊覽. 可惜天氣唔係太好, 所以影的相冇咁好..
宗谷岬 => 日本最北端食店
最北端商店

最北之地標
最北之厠所 => 黎個最北之一爆(石)

係咪要唱呢首歌先得?
呢間商店有最北到著既證書賣, 證明你到過日本最北端, 並可以係度買postcard同郵票寄信, 郵筒就係右手邊.
遊覽完宗谷岬, 我地就去稚內市, 途經宗谷丘陵, 可以欣賞丘陵既獨特周冰河地勢, 同時係宗谷丘陵可以見到珍貴既宗谷黑毛和牛!!
宗谷黑毛和牛
宗谷丘陵周冰河地勢
經過一小時既車程便到達稚內市旅館山一Check in.原本諗住食晚飯, 點知固日有班學生寄宿, 以便參加籃球比賽, 所以旅館要招待佢地先, 我地就約左八點半先食飯..
好細間房, 不過都有厠所
仲有時間我地就出去參觀稚內市防坡堤同ノシャップ岬.
看夕陽好地方
防坡堤建築
最後就去埋Sapporo 藥房買化妝品先番酒店, 酒店已經安排好晚餐啦, 於是我地快快食完晚餐, 等佢地可以收拾. 第七天就此完結.
一些實用資料:
比布町 strawberry城市 => 六月至七月頭有士多啤梨摘http://town.pippu.hokkaido.jp/web/PD_Menu.nsf/0/009928139161D91F49256C30001DDD04?OpenDocument
宗谷岬 => 日本最北端
羊之雲之丘 => 士別市景點, 有羊巡遊, 剪羊毛等
智惠文 => 繼北龍町後另一個大型向日葵花田
稚內 => 日本最北的城市, 最出名食物係蝦夷馬糞海膽, 帆立貝, 一夜干, 黑毛和牛
另外有兩個島好值得去, 就係花之礼文島和利尻島.
旅館山一
好處: 一個字, 平! 一泊兩食都係7xxx yen, 我地第二日去礼文島, 民宿主人仲車我地來回碼頭同民宿呢, 仲幫我地預備飯團早餐係船上食.
壞處: 房間細, 唔係間間有獨立厠所, 食物普通

沒有留言:

張貼留言