2008年10月24日 星期五

北海道賞花美食自駕遊Day 6(道央, 旭川, 富良野)

31/07/2008 第六天
行程: 麵包超人館, 果醬工房=>四季彩之丘 =>旭川拉麵村=>旭山動物園 =>新納涼花火大會
揸車大約時間: Tomamu => 麵包超人館 (1 hr 15 mins)
              麵包超人館 => 四季彩之丘 (45 mins)
              四季彩之丘 => 旭川拉麵村 (1 hr 15 mins)
              旭川拉麵村 => 旭山動物園 (20 mins)
              旭山動物園 => JR 旭川 (35 mins)
              JR 旭川 => 旭橋 (30 mins)
今日既行程有的改動, 原本是上午去四季彩之丘 , 下午去北龍町睇向日葵花海,
不過大家之前睇花睇夠啦, 有d人唔想睇花啦.. 所以我地一早就去左麵包超人館參觀. 麵包超人館隔離有個果醬工房, 有好多唔同口味既果醬, 梗有一款係岩你o既. 我地逛逛下見到有個真人扮既麵包超人出黎, 我地即刻衝出去同佢影相. 其中一個團友想叫麵包超人扮打佢影張相, 但遭到拒絕呢!!

Tomamu Resort

Tomamu breakfast






麵包超人館




真o既麵包超人出場, 工作人員同佢講緊o野


果醬工房



人氣榜


GPS帶我地去左條卦左既路, 只好掉頭


好美既富良野美瑛


參觀完麵包超人館工房我地就去美瑛既四季彩之丘 賞花, 但係唔知個七彩花田未開定謝o左, 都未開哂.. 只好買個男爵薯餅食下當安慰啦.



可惜七彩花田都未開

好啦好啦, 要去下一站啦, 食mum mum時間到, 咁耐都未食過拉麵, 當然要去旭川拉麵村試下的麵啦, 我地求其入左間拉麵店試,
味道只係一般而已 =P

由於旭川拉麵村和旭山動物園 並唔係好遠, 所以我地就去固度參觀下, 睇下企鵝,海豹, short short地o既北極熊, 貓頭鷹等.
我地逗留至關門既一刻先走!!

跟住架巴士行實冇死啦 =D



黃昏時份我地於旭川JR旁既Terminal Hotel Check In, 不過佢附近唔可以停車, 要我地駛入個JR駐車場, 於十五分鐘的免費時間內拎哂的行李出黎拖入酒店, 然後的司機先將架車泊入酒店停車場, 所以比較唔方便啦..
酒店房景
我地於酒店Settle down後, 就開始步行至新橋和旭橋那邊, 欣賞新納涼花火大會.. 其實我地唔知個正確位置係邊, 不過跟住d人群行實冇死啦.. 因為沿途都好多著住和服o既女孩盛裝赴會. 我地跟隨人群步行若二十分鐘, 終於到達河邊. 我地大家都席地而坐, 不一會花火大會就開始啦.. 有一個個咁放, 又有好多咁一齊放, 都幾靚架, 最緊要係唔使好似香港咁晨咁早去壩位啦, 又唔逼喎, 天氣又清涼, 真係舒服
新納涼花火大會
花火歷時一小時, 欣賞完已經八時四十五分了!! 呢個時候梗係搵野食啦, 我地都唔知食乜好, 行下行下就見到街角有間一藏拉麵, 於是就入去試下. 我記得和味無窮Ricky San話呢度的拉麵好多蔥, 於是便order一碗試下. 果然成碗麵都被蔥蓋住, 真係俾佢嚇親, 好彩其實的叉燒同拉麵係哂下面..的蔥出奇地好味, 連我呢個唔好蔥既都讚賞.
因乜咁多蔥架 >_<
一藏拉麵
晚飯過後我地就散步番酒店啦, 途中見到有條街好熱鬧, 唔知係咪有人飲醉酒呢!! 看過熱鬧後經過一間便利店, 我地就入去
買的零食飲品返酒店享用, 第六天就此結束
JR旭川站
一些實用資料:
梅光軒拉麵 => 北海道 旭川市2条8 ピアザビルB1
旭川拉麵村 => 北海道 旭川市永山11条4丁目パワーズ内
旭川terminal hotel
好處: JR旭川旁, 交通方便, 房間, 價錢都合理, 各方面都好平均
http://www.asahikawa-th.com/

沒有留言:

張貼留言