2008年10月18日 星期六

北海道賞花美食自駕遊Day 5 (金山湖, 富良野)

30/07/2008 第五天
行程: Tomamu雲海Terrace=>金山湖=>芝士工房=>彩香之里=>富田農場=>Popura Farm=>Flowerland=>日之出公園
揸車大約時間: Tomamu => 金山湖 (40 mins)
                          金山湖 =>芝士工房 (50 mins)
                         芝士工房 => 彩香之里(30 mins)
                         彩香之里 => 富田農場 (15 mins)
                         富田農場 => Popura Farm (20 mins)
                         Popura Farm => Flowerland (35 mins)
                         Flowerland => 日之出公園 (15 mins)
                         日之出公園 => Tomamu (1 hr 45 mins)

今日六點起身, 預約o左酒店Shuttle, 就出發去酒店附近o既纜車站, 搭Cable Car上雲海Terrace睇雲海. (團友D又訓覺,另團友A2又冇黎) Cable Car大約需時十多分鐘, 票價大約1500yen, 附送雲海Terrace post card一張, 佢有個地方可以俾我o地一面欣賞雲海一面寫post card, 然後係佢度寄出去o忝..
酒店預先也會提示住客當日既雲海狀況, 十分體貼.
Cable Car
我地上到去都仲睇到好美既雲海, 但係因為太陽已經升到好高所以已經冇咁靚啦.
其實我估最好係五點多六點上去就最好啦, 不過冇計啦, 我地太鐘意訓覺啦, 所以好難咁早起到身 =P
雲海Terrace
寄post card啦
欣賞完雲海我地就落番山搭shuttle番酒店食早餐, 酒店附有早晚餐coupon, 並提供酒店餐廳list以供選擇,我地第一日就係tower隔離既餐廳食早餐,餐廳食物選擇唔多, 味道一般啦.. 肥團友拎左成碗蜆過黎, 我地以為有蜆食,問佢係邊度拎, 點知佢指住煲麵豉湯話係固度拎喎,真過份呢!
日本既蜜瓜同蕃茄好好味呀
食完早餐我o地決定出兩架車去富良野, 慳番一架車o既油錢. couple同肥團友去左富良野芝士工房學整芝士, 而我地五個就去左Tomamu南部o既金山湖欣賞薰衣草. 金山湖薰衣草雖然唔係好大,但係佢係富良野唯一位於湖邊既薰衣草場, 有湖景做背景, 果然係唔同的啦.
呢度仲有個好處, 就係由於交通不便, 所以只有小貓三四隻, 所以唔會好似富田咁影到人. 我仲可以行入花蕞中影相, 只要你唔怕蜜蜂既話 =P
遊畢金山湖, 我地就去芝士工房會合其他團友, 點知GPS又搵唔到係邊, 只好入中五區先, 去到先再搵. 我地去到附近, 司機就話轉右睇下, 點知咁好彩一轉右就見到地圖上有芝士工房既標示啦.. 後黎聽肥團友話佢地入既電話並唔係屬於芝士工房, 好彩固個地方既人唔知係咪知道好多人搵錯地方, 一早就預備o左張芝士工房所在o既地圖俾佢地, 佢地先至冇咁無助咋
我地只係芝士工房選購一些手信和於Pizza工房食左兩個用富良野芝士做既Pizza, 其中我比較鐘意食Onion Pizza.的Onion出奇地好甜好好味喎, 連我呢個唔嗜洋蔥既人都讚good!!
午餐過後我地去o左彩香之里賞花, 固度唔係好多人, 好開心呀, 的花都開得幾好, 不過薰衣草方面始終覺得金山湖靚的顏色sharp的


彩香之里
跟住我地去左富田農場, 其實大家想去既意慾唔大, 因為大家都聽講富田農場太多人. 不過既然佢咁出名, 點都要去欣賞下既. 好彩我地去到富田都有位泊車, 不過見到好多人, 尤其好多講廣東話既香港人, 即時冇哂mood啦, 所以買左支lavender handcream同雞蛋布甸, 影左幾張相就走啦.
富田農場
去完中富良野就去上富良野啦, 去邊呢? 就係去Popura farm品嚐又甜又多汁既夕張蜜瓜, 再加個雪糕, 就perfect啦!! 我一個人都食左半個啦
食到個肚到漲哂啦, 要繼續上路啦, 我地去左上富良野既flowerland, 固度既入場費要500 yen架, 不過我地係外外國遊客, 所以只須250yen. 固度遊客唔算多, 重可以睇到十勝山巒同平原, 都唔錯架.
Flowerland

最後我地就係日落時份遊覽日之出公園啦, 固度都唔多人啦, 所以可以盡情咁影, 好興奮呀!
日之出公園
都差唔多天黑啦, 要趕兩個鐘頭車返酒店啦, 我地試左間好似座落於森林之中既餐廳, 食物就一般啦, 食完野就立即趕shuttle
去另一幢building浸溫泉relax下, 第五天行程就此結束.
Tomamu Dinner Buffet
一些實用資料:
雲海テラス => Tomamu Resort有個纜車站上去, 費用1500yen, 需時20分鐘.
山部自然公園太陽の里キャンプ場薰衣草 => 比較少人去既薰衣草場
南富良野かなやま湖・ラベンダー園 => 富良野唯一有湖景既薰衣草場
富良野チーズ工房, Ice-cream工房 => 可以學整芝士
http://www.furano.ne.jp/furano-cheese/
彩香の里 => 比較少人去, 幾好
http://www.h3.dion.ne.jp/~saika/
富田農場 => 出名, 但太多人
ポプラファーム Popura Farm => 呢個一定要去, 夕張蜜瓜好甜好多汁!!
http://www8.ocn.ne.jp/~popura
Flowerland フラワーランドかみふらの 250円 for tourists
http://www.flower-land.co.jp/
薰衣草ラベンダー狩り体験 500円 (約20分)


沒有留言:

張貼留言