2019年6月18日 星期二

2018台中台北之旅Day 5 (台北, 民意街觀光市場(台中市第三市場), 臨江街夜市)


行程: 民意街觀光市場(台中市第三市場), 台北臨江街夜市

只聞洪瑞珍大名, 終於可以黎幫襯下.



民意街觀光市場(台中市第三市場), 感覺似女人街咁.



肥團友話佢上次黎過呢間餐廳食鐵板燒覺得唔錯所以佢帶我地黎試下. 味道的確唔錯.










check out後我地到台中火車站坐火車到台北, 再轉捷運去信義安和站. 步行10分鐘就到我地既apartment. 呢間apartment有3間房, 價錢好平.








我地休息一陣就去附近臨江街夜市晚餐.


















冰火湯圓係係冰上放左熱熱既湯圓, 一凍一熱好得意.
之後我地又食左臭豆腐, 蠔餅, 臭臭鍋, 炸雞等等, 之後又買左生果雪條返bnb食, 好飽.

沒有留言:

張貼留言