2019年6月7日 星期五

2018台中台北之旅Day 1 (台中宮原眼科, 一中夜市)

行程: 台中宮原眼科, 一中夜市



我地今次住台中火車站附近, 因為方便第二日係臺中干城站坐南投巴士入清境, 及回台中後可以坐火車到台北.

桃園機場至台中火車站交通, 方法有三:
1.台鐵(火車)
時間: 2小時10分鐘
價格/費用: NT326
方法: 桃園機場到桃園火車站, 桃園火車站搭火車到台中火車站

2.客運(巴士
時間: 2小時
價格/費用: NT240
方法: 國光1860號,統聯1623號,和建明5503, 到桃園航空第一航廈  B1  巴士乘搭地方

3.高鐵
時間: 1小時
價格/費用: NT579
方法: 桃園機場到桃園高鐵站, 桃園高鐵到台中高鐵站, 台中高鐵站搭台鐵到台中火車站研究左一輪, 大家覺得拎住大行李都係唔轉車比較方便, 價錢又平d, 所以就選左坐巴士,係乘統聯櫃位買票, 坐1623號至台中火車站.

到達台中就搵酒店曼特先生, 呢間酒店係expedia只需2xx, 但事實係唔似一間酒店! 因為連水牌都冇個, 係大廈有度閘出面再call或whatsapp職員開門, 之後就上4樓reception. 接待處係4樓, 房間就係4,5樓. 好神秘. 但房間其實係幾大間.




休息一陣就出發去火車站附近既宮原眼科, 呢間由紅磚瓦構成的建築物以前係眼科診所, 但而家變左「日出」蛋糕改建既景點, 有雪糕店, 茶店, 手信店.我地食左個好豐富既雪糕, 佢既配料竟然可以選鳳梨酥, 好fusion.

途經繼光香香雞忍唔住食, 後黎發現香港都有 =P


配料有土鳳梨,芝士蛋糕, 會唔會好飽?



去完宮原我地就坐巴士去一中夜市, 仲食左好多野. 其中食左間一口臭豆腐好味, 之後老闆娘叫我地去買綠豆沙牛乳, 話好多人買. 我地就買左杯試, 果然唔錯喎, 肥團友又買多杯encore. 之後佢去左買滷味返酒店食, 第一日就此結束.




















沒有留言:

張貼留言