2016年11月12日 星期六

2016東京伊豆賞櫻美食Encore遊Day 7


行程: 築地鮨國うに丼,川崎市藤子・F・不二雄博物館,焼肉ジャンボ 本郷店

每次去親築地我都會去喜代村食壽司set,不過今次我地就試下鮨國うに丼。好彩鮨國唔算排太耐,半個鐘已經ok.

鮨國うに丼3千幾yen價錢唔平,但當見到成碗飯都係海膽就俾滿足感蓋過一切。



我地今日既行程係參觀川崎市藤子・F・不二雄博物館,呢間博物館係予約制,所以我地去到日本第一日已經係lawson買票,每節2小時。我地買左下午2點。所以仲有時間係築地行多陣先。
12:30我地就由築地去新宿,再轉小田急線去向ヶ丘遊園。其實係登戸站有巴士去博物館,但我見到網上有人話由向ヶ丘遊園行去博物館途中都會有doraemon既公仔所以我地選擇慢慢行過去影下相。20分鐘後我地到達川崎市藤子・F・不二雄博物館。我地跟住排隊等入館。










其實博物館唔算大,有戶外Area,戶外Area有隨意門同大雄成日玩既公園場景等。另外包左可以睇一套20分鐘既電影。仲有一間Cafe,但我地冇食野,反而去左扭蛋,我扭左4個終於扭到個doraemon.都唔錯。









 


我地5點就離開博物館,行返去向ヶ丘遊園,因為頭先見到aeon超市同埋100yen店Seria,所以想去行下。結果又唔小心買左野.




跟住地就去左本鄉3丁目站食燒肉,係tabelog搵既,佢最出名係野原燒,另外第一次食牛心,仲要店員只燒1x秒!

味道係唔錯既,但就唔係好鐘意佢d肉係醃好左,所以食唔到肉既原味呢。












沒有留言:

張貼留言