2016年11月12日 星期六

2016東京伊豆賞櫻美食Encore遊Day 6


行程: 成藏炸豬排,代官山, 自由之丘, トラットリア グランボッカ (TRATTORIA GRAN BOCCA),西友超市

經過左幾日既東京近郊遊後, 之後幾日就留返係東京飲飲食食買買 =P

我地今日終於可以訓晏d啦, 9點半先出發去高田馬場, 諗住去排隊食炸豬扒.去到成藏炸豬排, 已經有人排緊隊, 排左成個鐘, 11點開門我地就可以入痤啦.



我地order左厚豬扒, 黎到真係好鬼厚, 但唔會因為咁變得好乾好硬. 唔錯唔錯.



食完brunch我地去附近既零食店買零食, 之後我同女團友就去代官山貓雜貨行下.
Cats click貓雜貨店係weekend先開. 我唔小心買左貓貓頸巾.除左貓雜貨,去代官山當然唔好錯過300yen店Cou Cou啦。





由代官山去自由之丘可坐東橫線. 自由之丘最出名就係小店雜貨. 我同女團友係度都敗左家.
之後我去間tabelog幾高分既蛋糕店買左蛋糕返bnb食.

行下行下過左時食晚飯, 因為我地約左肥團友係飯田橋食和牛. 所以只好whatsapp肥團友去附近道板玄行下先.
我地去到飯田橋差唔多9點, 肥團友等我地途中唔小心買左野食呢 =P

我地今晚晚餐係一間意大利餐廳食A5和牛! 去日本居然食意大利野?? 冇錯! 但係佢既Wagyu Beef火侯好好,入口有溶化感覺,好味 =)




晚餐過後需要消化下,所以坐metro去東池袋西友超市買野。西友開24小時所以好夜都去得呢。

沒有留言:

張貼留言