2015年10月5日 星期一

2014.12月一個人之台北快閃之旅Day 4


行程:糖村 => 江記華隆 => 中山站 => 肥前屋 => 西門町

终於都到最後一日啦,其實最後一日即係手信日!首先就係去左糖村買牛奶糖. 我係Apartment行過去就得. 個哥哥仔職員仲好佩服我一個女仔去台灣旅行tim. 貫完我即刻放番d手信係Apartmen再出去貫過. 跟住就去左江記華隆買豬肉紙。





跟住又去左中山站行下。中山站赤峰街有好多小店。可惜冇咁多時間行哂。下次有時間一定要花大半日去漫步這個小區。

行完小店區我就行去乾杯食lunch,點知佢lunch唔開架......

就係呢個時候岩岩見到有班小朋友係度報佳音,我望住佢地覺得好得意。突然間佢地全部湧哂過黎派糖俾我,好可愛呀。



佢地走左之後,我就行去肥前屋食鰻魚飯。同樣地再一次發覺一個人的好處。好開心啊! 呵呵

肥前屋鰻魚飯當然對比起日本仲有一段距離啦,不過味道都唔錯既。






食完lunch我又要衝去西門町幫人買鴨舌。一問之下原來每盒要成百蚊!!我唔夠錢呀。唯有去附近銀行用銀聯拎錢再買啦。

買完鴨舌又要趕返Apartment拎行李趕車啦。忠孝復興往機場最後一班車4:15分就開。我要趕到去先得。

去到忠宇復興站拎左行李,望一望機場巴士App,發現仲有少少時間,於是我趕去Apartment對面阿墨買阿墨蛋糕。

然後就趕去Sogo對面等車。土到職員同我講岩岩好,架車一分鐘後到,真係好險! 
隨住上左巴士,我既旅程都就此作結。


江記華隆
大橋頭站





沒有留言:

張貼留言