2015年10月5日 星期一

2014.12月一個人之台北快閃之旅Day 3



行程: 中正紀念堂 => 永康街 => 師大夜市

今早起身執好行李,Host話我知間套房已經搶修好,我留低個行李係度,佢會幫我拎上套房,我返去時call佢上黎就得。雖然差d冇地方住好煩,但佢都有盡力幫我settle down. 算係咁啦。

我今日既行程係去中正紀念堂。雖然好左台灣2次,但一次都未去過。我係中正紀念堂站落車,係南門市場出口出去食早餐先。南門市場行前少少就有間金峰魯肉飯。我見好似幾多人食咁,所以就入去試下。味道真係唔錯喎,價錢仲好平呢。 










早餐後我就去左南門市場行下, 固度係賣南北貨, 仲有間憶長坊, 有好多煮好既餸賣. 我見都有幾多人幫襯佢. 可惜已經食左早餐, 否則都會買黎試下.

去完南門市場我就慢慢行去中正紀念堂。睇下蔣介石既生平展覽。到左12點仲有三軍儀隊交接儀式。軍人們都好高大呀。















下午時間到啦,係時候食lunch啦,我慢慢行路去東門站食鼎泰豐。去到見到好多人係出面排隊。好彩一個人旅行既好處就係容易搵位!! 呵呵呵
我即刻可以入座。估唔到我今次叫左成5樣食呢!好變態呀! 冇眼睇啦。






食到好飽呀!要散下步先得。係咁就行下小店林立既永康商圈啦。有boutique, cafe,cake shop,精品店等等。
 
行行下到左間有貓屎咖啡飲既Cafe.不過佢地貓屎咖啡要order兩杯起。所以我飲左杯萬特靈。




由於想試下永康牛肉麵,所以我未肚餓就去左食牛肉麵。今次又係一個人,所以即刻入得。呢間牛肉麵味道唔算突出。ok咁啦。





真係食到超飽,所以好需要運動。我慢慢由永康街行去師大夜市。師大夜市有好多boutique,好好逛呀。行到腳仔累我就入左間有貓貓既品客咖啡。

不過我唔係飲咖啡,而係飲水果茶。因為台灣水果茶好多生果好好飲呀。







我Hea到成11點先捨得走,返到時call左Host,佢帶我去樓上新套房。介紹左設施俾我就走左。好啦,今晚終於可以有奪立toilet啦。 又可以睇電視,好爽。



永康牛肉麵
http://beefnoodle-master.com/contact.html
金峰魯肉飯
中正紀念堂站2出口
瑪汀妮芝咖啡
http://www.kmtcl.com.tw/

沒有留言:

張貼留言