2020年3月5日 星期四

2019 日本中部行之賞楓賞蟹賞白川鄉Day 7 (宮川朝市, 高山老街, 料理旅館奥飛騨山草庵饗家)

今朝我地悠閒咁起身出發去宮川朝市掃街食早餐. 我地pack好兩日一夜既衫同用品就check out, 將大行李寄存於WAT酒店.

我地行經陣屋前朝市, 於是就去睇下. 朝市檔口唔多,大都售賣水果, 漬物等. 最吸引我地既就係飛騨蘋果啦, 好多唔同既品種, 最正係可以試食呢! 以前我覺得蘋果只係得甜同唔甜既分別. 但同一時間試多左唔同品種就會發現甜都有唔同感覺架.有d係清甜, 有d就香甜, 有d會有酒香味添. 我同肥仔都喜歡陽光呢個品種既蘋果.所以我買左兩個. 150yen 1個好抵買. 青姐就買多左個青蘋果. 之後見到有班講廣東話既大叔大嬸經過. 佢地試完之後話而家香港既蘋果俾TG污染, 所以要買一箱番香港呢. 聽佢地講佢地係跟團既呢.





好啦我地繼續到宮川朝市. 宮川朝市真係非常熱鬧, 兩旁都會有好多檔口同店鋪. 我首先俾一間用cookie裝咖啡既檔口所吸引.最正既係雖然咖啡好迷理, 但店主都可以拉花. 之後可以坐係川邊飲下咖啡, 好悠閒. 飲完仲可以連杯食埋呢! 好環保喎.









之後我又買左杯吉士布甸食, 吉士味幾香, 唔錯. 之後入左豆吉, 發現呢間有焙茶豆賣喎, 又唔小心買左. 另外仲有好多飛騨樸葉味噌, 飛騨牛卷, 飛騨牛漬物, 土產, 其中有d可以試食架. 有得試食自然又唔小心買左堆土產.真係估唔到我地會買咁多野 >_<


買完野我地又搵左間店買飛騨牛串同飛騨牛薯餅食. 都唔錯呢.




之後我地去高山老街行下. 因為肥仔話驚晏左冇得食飛騨牛壽司, 所以我地即刻去左最旺場固兩間排隊先. 飛驒こって牛有4款set選. 我當然選set c啦, 因為又有壽司又有軍艦. 我因為之前未食飽, 又見咁長龍所以一口氣買左兩set呢!呢間店用上最高級飛驒牛, 油脂唔錯, 但就有筋. 最有驚喜係生牛軍艦, 加埋蛋汁一齊食好好味. 食完牛仲可以將盛載牛既碟食埋呢, 因為隻碟其實係煎餅黎, 又係好環保喎.







之後我同肥仔又試另一間坂口屋. 今次我試左牛toro. 配上醬汁都幾好味既.食完壽司我地開始行下高山老街. 老街除左土產外仲有精品賣架.











到左2:15我地就集合去高山濃飛巴士站買奥飛騨まるごとバリューきっぶ 2日間フリープラン, 價錢6000 yen.之後我地就坐14:40濃飛巴士到新平湯溫泉既禅通寺前站. 再行5分鐘就到達我地今晚入住既溫泉旅館饗家.







饗家位於奥飛騨溫泉鄉. 其實奥飛騨由平湯温泉・福地温泉・新平湯温泉・栃尾温泉・新穂高温泉組成.奥飛騨尤其多秘湯, 不過都有好多旅館係混浴架 =P 而我地比較著重料理, 所以選入住料理旅館. 饗家係一間好細既旅館, 只有5間房. 一入旅館就要除鞋. reception都以和式佈置. 職員奉上茶及果子, 之後便俾張英文說明紙我地睇. 因為佢地唔識英文, 所以預先打好英文instruction.最主要係說明溫泉用法, 幾點close, 旅館主館10點會鎖門, 幾時會有人幫我地鋪tatami等. 之後就帶我地去別館睇下.









其實旅館由兩間屋組成, 主館就係房間, 2間貸切風呂及免費茶水間.職員話可隨意飲咖啡, 食雪糕. 之後要著木屐去隔離既別館.們口有飛騨牛奶供應, 每人自己拎一支. 到左別館就係食事處, 再過d就有另外兩間貸切風呂. 別館10:30就鎖門, 所以別館風呂只開放至10:30. 職員介紹完設施就帶我地回主館上房. 又係冇電梯既, 要經過長樓梯, 好彩我地冇帶喼黎啫.





我地之前洗左好多錢係花紫度, 所以呢間住平番少少, 房間選左8疊, 所以唔算大. 我地settle down後即刻落reception拎貸切風呂key浸溫泉. 旅館會將四間貸切風呂既key放係reception則, 如果冇左就即係俾人book左. 所以我想即刻book別館既溫泉浸下先.咁岩有兩間溫泉都有位, 所以我同青姐去左別館岩の湯. 其實四間貸切風呂都有一個內湯同一個外湯. 除此之外我地發現每間風呂都有按摩器玩. 岩の湯就有一張按摩椅, 非常正, 而佢既外湯係相對比較有開放感, 同埋大dd. 而肥仔浸既係主館既宝の湯.佢話外湯太細, 只容得落佢一個人!! 呵呵, 係咪因為佢surface area太大呀 =P









浸完溫泉我地就去別館食dinner啦. 成個course會有野菜, 松茸湯, 合桃鴨, 再黎就係主角燒飛騨牛. 每度菜式都整得唔錯.之後仲有川魚, 早鳥送既飛騨牛小鍋, 仲有芝士蕃茄沙律都好特別. 雖然係唔同既食材整成, 但味道就好夾, 最後黎埋甜品好滿足.























晚飯後我地又要玩貸切風呂啦. 今次我同青姐試埋別館既陶の湯, 似乎別館既風呂開放感好d又大d, 夜晚可以欣賞滿天星星. 好靚.而房內有個腳底按摩機. 我地玩左陣就同肥仔swap左風呂. 等肥仔10:30前都可以玩陶の湯.我同青姐就坐係茶水區飲下茶, 食個vanilla雪糕休息下先再浸.







休息後我地就浸左桧の湯先. 之後就回房休息. 估唔到酒店會提供壽司俾我地做宵夜呢. 肥仔就最高興啦. 浸完溫泉暖笠笠最好訓個靚覺.



宮川朝市

料理旅館奥飛騨山草庵饗家

陣屋前朝市


沒有留言:

張貼留言