2015年9月3日 星期四

2015東京河口湖甲府賞櫻美食爆喼行Day 4


Day 4行程: 上野, 代官山, 新宿, 澀谷

今日係最後一日係東京掃貨啦. 我又係8:30起身. 今日肥仔話join我去上野買野. 去到上野大家當然係去二木果子掃零食啦. 估唔到冇去幾年佢已經開左成三間店. 仲變左小型超市tim. 真係發死佢啦. 我同肥仔又好唔小心咁買左成兩袋野, 真係買到冇眼睇, 都唔知點拎番香港>_<









之後我去左Yodobashi幫同事買風筒, 要成千蚊一個, 好貴呀.....
買完野我地返Apartment放好d野. 好彩我地買左Metro 1 Day Pass, 500yen任坐. 岩哂要番酒店放低野既人.

放好野我地又分開行街啦. 我就去左代官山諗住睇貓精品店Cats click.點知原來佢星期六日先開. 冇辦法啦, 唯有去下300 yen精品店cou cou睇下. 其實有好多野想買, 不過真係唔知點拎 .....





去完代官山我又走左去新宿Lumine同藥房睇下. 新宿間藥房退稅條龍真係長到要落下一層.
於是我走返去澀谷藥房睇下. 固間稍為好少少. 我今次冇買化妝品, 反而買左美白牙貼試下.
行下行下都成10點. 於是約埋肥仔係澀谷食dinner. 本來諗住去一間燒烤店試下. 點知佢話呢幾
日都好full! 下次一定要去試下先. 











哎, 10點幾好多好味既食店都Close, 好彩我地住係澀谷, 唔憂搵唔到野食. 我地見到一間碟碟290 yen既燒烤店, 所以就去試下啦. 雖然唔係好高質素, 但都ok既.

好啦, 要返去執野啦, 聽日要出發去山梨玩啦.


沒有留言:

張貼留言