2015年9月3日 星期四

2015東京河口湖甲府賞櫻美食爆喼行Day 2


Day 2行程: 築地, 三井入間outlet, 千島之淵公園

好眼訓呀, 諗住一早起身去築地壽司大食早餐, 但係估唔到5點幾條龍已經長到不堪,
我估應該有超過50人係度. 我估以後都唔使咁早起身. 因為咁早起身都係食唔到, 不如訓晏d好過.

食唔到壽司大, 我地唯有去我地既backup店喜代村本店啦. 雖然佢係間廿四小時連鎖店, 但我地去過幾次都覺得佢既質素平均above average.尤其toro好好味. 我地今次去到有吞拿魚祭, 大中細吞拿魚都係598yen.所以肥仔叫左3客食. 我就叫左客3千幾yen set同一個吞拿魚set.
我地去喜代村期間有段小插曲, 話說禽日我係fb post左張旅行相. 我有個朋友comment我
話今日會到, 點知真係係築地撞到佢地夫婦. 佢地都係食唔到壽司大, 所以我地後黎叫佢去喜代村食tim.



早餐過後我地係築地市場行左陣, 買左toro同海同膽聽日食早餐. 之後我地就分開行動. 我坐車去左池袋再轉車去三井入間outlet. 由於日圓平左好多, 又有退稅.所以我係outlet買左好多野呀 >_<   Pageboy, As know as, Nice Claup, Arte.... 





買到4點幾, 要回程去池袋, 因為約左團友去食池袋名店食鰻魚飯. 但係呢我地去到佢話full左. 我地問佢呢兩日仲有冇位. 佢話聽日5:00先有位. 我地為左要試下, 所以book左先啦.

冇得食鰻魚飯我地就去千島之淵睇夜櫻. 去到半藏門站天開始落幾大雨. 我地由半藏門
行去九段下站, 又話有夜櫻睇既????? 好黑呀咩野都睇唔到, 只係見到疑似櫻花物體.
仲好鬼凍tim呀. 肥仔以為天氣唔凍, 所以全部帶哂短袖衫. 所以佢都頂唔住. 行到去九段下
站就入左cafe飲野取暖.



我地係Cafe休息一陣, 就去左附近既靖國神社睇下, 之後就去左肥仔搵到既意大利餐廳食Steak. 我地叫左和牛牛扒食. 果然好肥好好味. 都係出去食好過自己煮 =P
食完都係返去覺覺豬, 話哂今日都咁早起身啦.




好好味呀
 






沒有留言:

張貼留言