2015年9月3日 星期四

2015東京河口湖甲府賞櫻美食爆喼行Day 3


Day 3行程: 原宿, 池袋

第三日終於可以訓晏d啦. 我8點幾先起身, 同肥仔食左禽日買既toro海膽同限定雪糕做早餐.
我地又分頭行事啦. 我今日要去原宿究朝聖啦!! 我沿住明治通行去burberry買左個牛仔布袋.
又去左精品店Asoko買左少少精品, 之後就去左我必到既La Foret朝聖啦. 好多i記代理品牌都有. 而且價錢仲平過i記好多. 可想而知i記食水有幾深呢. 日圓平之下我買左件2xx既乾濕褸.
真係唔買對唔住自己 =P




買呀買呀已經成四點幾, 禽日已經book左食鰻魚飯, 所以要趕去池袋. 去到唔見明明. 原來佢whatsapp我地佢去左橫濱所以唔同我地食飯. 咁好啦. 我地自己食啦.

池袋鰻魚小店只有1x個位, 真係好細間, 除左鰻魚飯外, 佢地仲有鰻魚唔同部位既串燒食.
名副其實全鰻魚宴. 鰻魚飯汁唔係好甜, 反而可以突出鰻魚味. 肥肥地好香口好好味. 唔怪得係
tabelog成4.x分啦.









食飽左都係6點幾. 肥仔又約左另一班朋友食雞泡魚宴. 我就走去車站旁既Lumine掃貨.
今次買左唔少accessories. 耳環, 頭飾.... 行到Lumine Close先返Apartment. 返到去都11點幾. 肥仔已經係度. 我又撩佢去附近既24小時supermarket買野. 原本佢話第一日已經去過下買左少少野. 但一諗起食佢就抵抗唔住我既誘惑所以我地就去左Maruetsu睇下. 唉, 兩個人去買野真係容易出事, 大家會發掘好多野黎買. 結果大家每人買左成袋零食啦. 我順便買d三文治做後日既早餐.



沒有留言:

張貼留言