2011年12月21日 星期三

一場虛驚澳洲塵世美之旅 Day 5 (Melbourne, Tasmania)

行程: Cradle Mountain Dove Lake Walk => Sheffield => Tamar Valley Moores Hill Estate Vineyard => Brady's Lookout => Pine Trees Villa
 
今日一早起身向窗外望, 出面好好天喎, 真係好啦, 因為我地要去行Cradle Mountain.

(Simple Breakfast)


(我地住既小木屋)
我地首先自己叮左個意大利麵同火腿食, pack好行李就揸車去Cradle Mountain Visitor Centre.
其實我地間酒店好近, 出返大路轉左行前少少已到. 我地泊好架車,跟住係Visitor Centre買
National Park Entry Pass. Cradle Mountain既Entry Pass要AUD 16.5 per adult 包埋 Cradle Mountain Shuttle Service. 但係呢我地發現如果你去多過一個National Park既話, 佢有個Holiday Pass (up to 8 weeks)價值 AUD 60. 可以係8 weeks內去唔同既national park參觀. 我地因為有3個人, 遲幾日又會去另一個National Park 遊覽Wineglass Bay, 而wineglass bay入場費要AUD 24(per vehicle). 所以計埋條數就會係咁.

Daily Pass: (3人計)
16.5*3 + 24 = 73.5

Holiday Pass
60

所以Holiday Pass比Daily Pass 平左AUD 13.5. 咁當然要買呢個Pass啦.
(Cradle Mountain Visitor Centre)
我地買左票,就係Visitor Centre等Shuttle. 進入Dove Lake啦. Cradle Mountain被列為世界遺產區, 有好多唔同既行山路線可以欣賞Cradle Mountain美景. 由幾十分鐘既short walk至6日既Overland Track. 大家可以因應自己體能選擇適合既路線.



 我地因為唔係專程黎行山, 所以就選擇左最common既Dove Lake Walk, 即係圍繞Dove Lake行一圈, 全程大約2小時.同圍繞城門水塘行一圈差唔多, 但係景觀就差好遠. Dove Lake當然靚好多啦.







行完Dove Lake我地搭番Shuttle出去Visitor Centre. 係Visitor Centre出面仲見到隻野生Wobmat呢.
(係Visitor Centre門外見到一隻野生Wombat)
(Our snack)
行左2小時山後, 我地揸1小時車去壁畫小鎮Sheffield. 話明係壁畫小鎮, 梗係周圍都有壁畫欣賞啦. 不過似乎團友們都冇乜藝術細胞, 所以行左一陣就決定食lunch啦.














我地又係事前係網頁搵左間cafe食lunch, 點知.....
(Post Office因為公眾假期close左, 又要等多一日先可以寄番條room key俾Apollo Bay既B&B啦)
原來今日係recreation day, 所以close左, 唔只呢間, 係9成餐廳都係close! 真係覺得香港同Tasmania既生活差異, 係香港, 好多店舖食肆係假日先最旺,所以唔會close. 而Tasmania就岩岩相反. 冇辦法啦, 我地搵左間郵局寄番條room key俾apollo bay既B&B先算. 點知..... 又係因為公眾假期唔開囉. 又要遲一日先寄到啦.

我地搵唔到地方食lunch, 最後決定咬包. 係超市買左花生醬搽麵包係車上面食算.



根據行程表, 我地下一個目的地係Ashgrove Cheese Farm. 呢間係一間獲獎既Cheese店.
有Cheese, 奶等等貨品供應. 我地參觀期間見到有團香港鴨仔團參觀.而我地買左一pack旅行裝Cheese便繼續行程.

離開Ashgrove Cheese後, 我地向Tamar Valley酒莊區出發. Tamar Valley係Launceston以北, 沿住Tamar River兩旁佈滿好多環境優美既酒莊.由於酒莊太多眼花撩亂, 最後選擇左“Best Cellar Door” - Tamar Valley Wine Route Awards 2010既Moores Hill Estate參觀, 因為佢距離我地住既地方只係15分鐘. 我地試左兩款白酒同一款紅酒, 其中有款2010 CGR Late Harvest Riesling好甜好好飲.因為佢係dessert style Riesling. 仲拎左Gold medal winner, 2011 International Sweet Wine Challenge, judged September 2011. 雖然佢又細枝(375ml)又要AUD 30.不過真係好sweet, 所以忍唔住買左枝.


好啦, 已經五點幾啦, 今日既行程都差唔多啦. 我地係時候去Villa Checkin啦. 我好期待今晚住既
地方呀, 因為係網頁見到D相都好吸引下. 佢座落係Tamar Valley Grindelwald. 可以睇到Tamar River景色架. 我地去Checkin途中見到路牌寫住前面有個Bradys Lookout, 於是順便去睇埋啦.

(Bradys Lookout)
 終於我地5:45到達今晚住既Pine Trees Villa. 入左佢地既圍欄再駛入d先去到主人既屋. 可想而知呢個Villa既主人應該幾有錢下, 因為佢塊地都幾大下. 我地嗌左幾聲Hello, 女主人就抱住隻狗出黎迎接我地. 然後就帶我地去隔離既屋, 介紹一下設施. wow. 呢間Villa真係唔錯, 有2房1廳,
屋主仲會提供第一日既早餐籃. 仲有油鹽都有埋, 真係好體貼. 不過最正既都係個View, 可以眺望Tamar Valley, 仲有好多雀鳥同有possums忝. 我地覺得呢間係成個行程中最好既一間apartment.而且價錢都係咁多日最平既, 只係AUD 160 三個人價. 平過好多酒店. 所以好滿意. 不過呢間Villa都幾多人book架, 我book時成個月得兩日係冇人book, 而我呢其實係為左住佢所以就book埋其中一日. 然後再改下個行程咋.











我地今晚又係決定煮飯仔, 所以6:30就揸10分鐘車去Riverside超市買野. 之後就返去準備晚餐.

今次個焗爐冇壞, 所以我地用得好開心. 之後仲有洗碗機攪掂D碗.





煮完飯我地就係客廳休息睇電視, 仲飲左屋主提供既Port and Sherry. 其實屋內仲有書同games玩忝.可惜一黎我地時間緊迫唔可以多住幾日, 二黎其他日子已經full左book都book唔到啦. 否則真係好想係呢間Villa住上三五七日呢.

Cradle Mountain
http://www.parks.tas.gov.au/index.aspx?base=3305
世界遺產, 景色優美, 有好多行山路徑選擇

National Park Entry Fee3
http://www.parks.tas.gov.au/index.aspx?base=914

Sheffield
http://www.sheffieldtasmania.com/sheffield_tasmania_activities.htm
壁畫小鎮

Ashgrove Cheese
www.ashgrovecheese.com.au/
獲獎芝士店

Moores Hill Estate
http://www.mooreshill.com.au/
Tamar Valley獲獎酒莊

Pine Trees Villa
http://pinetreesvilla.webs.com/
http://www.stayz.com.au/79414
優點:AUD 160 (3人價) 環境優美, 包早餐籃, 油鹽都有埋, 屋內佈置好舒服, 係全程最好住宿, 價錢又係全程最平

缺點:由於住一日, 所以冇得洗衫, 冇Wifi

沒有留言:

張貼留言