2011年12月8日 星期四

一場虛驚澳洲塵世美之旅 Day 3 (Melbourne, Tasmania)

行程: Apollo Bay => New Town => Melbourne Airport => Launceston

今朝我地8:00起身, 9:00就去廚房整早餐食. 雖然早餐要自己預備, 不過B&B提供多款麵包果汁Conflakes等等, 勝在唔使錢買早餐, 都Ok啦.
我地整緊早餐時, 有一對希臘男女房客同一對澳洲夫婦都出黎整早餐, 於是我同佢地都吹左一陣水呢, 個係住民宿既好處, 可以同唔同國家既朋友交流.

再過多一陣, 見到Host Gerard入黎, 佢同我地講我地房間其實可以通去後花園架, 不過因為我地有3個人所以個門口俾張extra bed遮住左, 佢話我地唔介意佢隻狗係花園既話可以係花園食早餐. 我地因為出面太曬所以冇係出面食早餐, 但係都出去欣賞一下後花園. 園雖然唔係好大, 但係整得都好靚呀, 其實呢間B&B係屋主朋友幫佢design, 所以客廳佈置都好精緻好舒服.
B&B Lounge




係度歎早餐都幾好


我地房間可以通往小花園

 
Apollo Bay
食完早餐差唔多10:00就開始出發啦. 其實我地plan親既行程通常都係8:00起身,9:00食早餐
10:00出發. 除非有特別事要早起啦.

我地其實今日都冇乜行程, 最主要係我地唔想即日來回Melbourne同12門徒石所以先定第二日回Melbourne. 我地禽日由於行左快D既內路Princes Hwy, 所以今日就行返長D既沿海路Great Ocean Road. 其實Great Ocean Road真係幾靚. 我覺得靚過日本北海道及伊豆沿海一帶tim.
Great Ocean Road沿途好多lookout, 另外有兩個滑浪小鎮Lorne和Torquay都可以停下欣賞風景.
如果想慢慢欣賞大洋路3曰2夜會好D. 我地就因為得1日半, 所以冇乜停係中途睇風景. 有D可惜.

Great Ocean Bay



經過2:30小時車程終於到達鄰近Geelong既New Town, 我地事前係網上搵到間Cafe. 所以決定去呢度食早餐! 食早餐?? 冇錯!! 因為澳洲食個fine dining既lunch都幾貴, 要成AUD 30 (HKD 240)或以上.Pizza比較平不過前日食過, 所以我地選擇食All Day Breakfast, AUD 15-20 (HKD 100), 呢個時候真係好懷念香港, 為香港食個lunch豐儉由人, HKD 2x都可以食到個飯或粉麵啦.

Cafe in New Town







下午1:30又要起行去機場啦, 我諗住去個厠所先, 點知我發現褲袋有噹噹聲, 拎出黎一睇, 啊!! 我竟然唔小心帶走左條鎖匙!! 點算好呀??? 因為我地已經遠離Apollo Bay仲要搭飛機去Tasmania啦.....
我地於是立即打電話俾B&B Host並且道歉, 好彩佢有spare key.我地答應會寄番條Key俾佢.不過今日已經係星期六下午, 郵局weekend已經close, 所以都要等星期一先可以寄番條Key.

我地揸左1:15車程終於到達機場, 首先要幫架車入番滿油先還車. 跟住拎住行李往Domestic Airport Jetstar櫃位Checkin. 不過呢因為所有Domestic機都係同一條隊checkin, 攪到我地坐4:30機4:00都未Checkin到!!!
又話閘口半小時前會close既? 但係條隊真係好慢. 到左4:00多D, 終於開左條隊處理我地先. 以呢大家由Melbourne坐去Jetstar最好預多D時間排隊Checkin.

經過1小時就到達Launceston Airport. Lauceston airport好細架咋, 所以好快已經出到境拎左行李.
跟住就係去Hertz租車, 我地俾坐最高保費, 所以有咩事都唔使賠, 貴就係貴d, 不過為左安心揸車都冇計啦. 次Hertz比我地架車要俾Avis既好, 所以司機對Hertz印象都好過Avis.



本來我地plan左拎左車就去Launceston downtown食晚飯先, 但係大家都未肚餓, 所以就去左B&B Settle Down先. 間B&B係距離Launceston downtown 5分鐘車程, 環境優美, 最緊要係價錢合理. 我地租左佢隔離既2 bedroom ottage, 連埋早餐都係AUD 185 (3人). 如果係Launceston downtown好多都要過AUD 200. 而且泊車要錢.所以有車既話住遠少少都冇所謂啦.

呢間B&B都幾大範圍, 除左B&B大屋外, 仲有一間cottage出租, 花園都好大, 景觀都唔錯, 可以遠眺Tamar River. 外入B&B路口有間Woolworth超市, 買野都好方便. 唔錯唔錯.

Welcome drink









我地抵達B&B後, 屋主已經出來迎接, 帶我地入cottage介紹設備, 又問我地想食咩早餐, 之後又問我地夜晚會去邊度食.我地話我地想去Stillwater食飯, 佢話最好訂位先. 跟住佢就幫我地打去訂位. 點知佢返黎話好多好既餐廳Stillwater, Black Cow等等已經full哂!! Oh my god, 仲想試下佢係咪真係咁好食架, 冇辦法啦. 屋主推介左另一間意大利餐廳, 佢話call佢地仲有位, 我地話ok啦, 於是佢就幫我地book左8:00p.m.我地有時間就係cottage休息下先.

11月既Tasmania正值春天, 差唔多8:00先天黑. 可以有多d時間欣賞風景真係好啦. 地差唔多8:00先揸車去Launceston. 到左夜晚我地都可以隨街泊車啦. 我地係意大利餐廳order左main course+dessert, 要AUD 5x per head, 好貴呀. 不過都幾好味. 尤其係牛扒好有牛味 ^O^. 我另外兩個男團友仲開心, 因為呢度既Waitress都幾靚女!!







食飽飽我地就揸番車去B&B, 因為cottage附有Spa,所以我就順便玩下Spa Relax下. 迎接Tasmania既行程.

實用資料
Sticks and Grace lunch
Shop 4, 337 Pakington St Map
Newtown, VIC 3220
03 5224 2900 (near Newtown Pizza)

Jetstar
www.jetstar.com/
Quantas期下澳洲廉航

Hertz Australia
www.hertz.com.au/
大型租車公司

Trevallyn House B&B
www.trevallynhouse.com.au
優點: 價錢合理, AUD 185 (3人價包早餐)
附近環境唔錯, 早餐好精緻好好味.
B&B路口有間Woolworth超市, 買野方便

缺點 wifi只限B&B大屋內, 我地由於住係大屋隔離既小屋, 所以收唔到
唔係Launceston downtown, 不過揸車去Launceston都係五分鐘, 所以可以接受

Fidler's Brisbane Street Bistro
http://www.agfg.com.au/guide/tas/launceston-north/launceston-north/launceston/restaurants-dining/fidlers-brisbane-street-bistro
意大利餐廳

Other Launceston famous restaurants:
Stillwater
www.stillwater.net.au/
出名食海鮮既餐廳
Blackcow
www.blackcowbistro.com.au/
出名食牛既餐廳



沒有留言:

張貼留言