2011年12月6日 星期二

一場虛驚澳洲塵世美之旅Day 2

行程: Rye => Geelong => The Arc => Lord Arc Gorge => 12 Apsotles => Apollo Bay

今日要一早起身, 因為我地book左Rye酒店後先知道Avis車係唔可以上Queenscliff Sorrento Ferry的, 原先既行程打亂左. 以下係我地原先行程:

Rye => Sorrento (15mins) => 坐Queenscliff Sorrento Ferry到Queenscliff (45mins) => Great Ocean Road (2hrs) => Apollo Bay => (1.5hr) 12 Apostles

但係因為唔可以坐Queenscliff Sorrento Ferry, 所以要去返Melbourne附近:Rye => 經Mornington Freeway, Kingsway至Geelong (2.5-3hr) => 經Princess Hwy至Port Campbell (2.5-3hr) => 經Great Ocean Road至Apollo Bay (1.5hr)

為左慳錢所以自己整早餐食

我地由於第一晚冇wifi用, 上唔到網set好GPS (因為Navfree如果想set好地方先就要事前上網search好地方save低先得) 所以我地首先去番禽日既麥當當借Wifi用, 不過我地並冇入去, 而係停架車係carpark借佢一用咋 =P

之後我地要揸個多鐘去Geelong. Geelong係大洋路既閘口, 係一個去大洋路前比較大既城市. 有商場, Visitor Centre.海邊仲有好多木頭人公仔呢. 不過海邊既Car park都要錢的.




我地黎Geelong主要係食lunch, 買電話卡同睇木頭人公仔. 我地泊左架車係海邊, 就去沿海邊睇唔同既 木頭人公仔造型. 之後就係去Telstra 買Pre paid sim. 其實Woolworth都有得買架. 除左Telstra有Optus, Virgin, 3等等選擇, 價錢仲比較平, 不過因為係Tasmania只有Telstra收得好D.
所以貴D都要買. 我地買左AUD30既Pre paid starter kit, expiry date 30日, 內有500MB上網. 順手叫佢地幫我地Activate埋. 其實我都唔明點解要打電話Activate呢. 如果你買左張卡搵唔到電話Activate咪冇用?

買完sim card發現時間over run左, 於是我地決定係間幾好食評既Cafe買包一面趕路一面咬. 好彩我地既司機揸車經驗豐富, 下午4點已經到達風景優美既大洋路啦.

 
趕左3個鐘車終於到達大洋路啦, 今早仲好擔心天色唔好. 好彩到左下午開始放晴. 藍藍天空襯托奇形怪石, 好壯觀呀.

第一站係去Port Campbell附近既The Arc. 之後就去Port Campbell National Park既Lord Arc Gorge. 最後就係重頭戲12門徒石. 不過由於海水衝擊, 已經跌剩7舊啦. 不過仍然歎為觀止. 其實大洋路仲有好多景點架, 不過因為得2日一夜時間, 所以只好選重要既景點欣賞. 好彩Melbourne開始春天, 7:xx先開始日落, 可以有多d時間欣賞風景咋.












其實除左自駕之外, Melbourne有好多大洋路day tour架. 不過就要坐成8個鐘車來回melbourne.
我地就係因為唔想咁, 所以選擇自駕遊覽大洋路, 中間可以stay係附近既民宿Bed and breakfast(B&B).體驗一下民宿生活.

我地欣賞完12門徒石後已經六點幾, 所以要揸個半鐘車去Apollo Bay. 途中居然見到有隻樹熊好型咁坐正係路中心! 都唔知咩事咁睇唔開自殺. 我地見佢郁都唔郁唯有繞過佢再行. 我地唔敢太夜去食晚飯,因為B&B Host事前講過Apollo Bay既restaurant好早close, 8p.m.已經冇乜選擇. 所以我地要係8:00p.m.前去到Apollo Bay食晚餐. 我地係網上搵到間叫La Bimba既餐廳. 呢間餐廳一D都唔平. 食個main course + dessert要AUD 5X. 仲要係唔好食既!!!!! 佢地唔知點解好鐘意樣樣加香草.連普通既creme brulee都有濃濃既香草味, 真係接受唔到囉 >_<





食埋甜品之後我地係時候call B&B Host, 佢教我地點去佢度, 其實一分鐘都已經去到啦. B&B Host Gerard歡迎我地, 帶我地參觀房間同sitting and dining room, 仲話我地知早餐係邊.因為呢間B&B既早餐係Self Serve架. 佢放左好多Conflakes, 好多款麵包果汁, 鮮奶果jam, 乳酪係廚房.第二朝起身就自己係廚房整早餐. 雖然佢唔係cooked breakfast,不過種類都幾多. 而且呢間B&B裝修幾靚, 又有Wifi. 所以我地先選呢間B&B.
 
實用資料
James St Bakery & Cafe
10 James St Map
Geelong, VIC 3220
03 5221 3909

The Arc, Loch Ard Gorge and 12 apostles
http://www.visit12apostles.com.au/index.php?id=coastaltrails&dirNode=bus_487a8a1b006f0

La Bimba
125 Great Ocean Rd
Apollo Bay VIC 3233
(03) 5237 7411

Casa Favilla B&B
18 Great Ocean Road
Apollo Bay 3233
P: (03) 5237 1199    M: 0410 343 407
http://www.casafavilla.com.au/
優點: 裝修雅致, 有free wifi, free parking, 近12門徒石, 主人nice, 包早餐

缺點: 早餐要自己整, 價錢貴少少, 要AUD210 (3人)

Geeloong餐廳
Jack and Jill
http://www.jackandjillrestaurant.com.au/page2.php

Empire Grill
66 Mc Killop Street Geelong 3220
http://www.empiregrill.com.au/

沒有留言:

張貼留言