2011年12月1日 星期四

一場虛驚澳洲塵世美之旅Day 1 (Melbourne, Tasmania)

行程:
Melbourne Airport => Brighton Bathing Boxes => Port Philip Estate Vineyard => Sunny Ridge Strawberry => Mornington Peninsula Chocolate => Cape Shanck Lighthouse  => Rye

等待左2個多月既週年大旅行完結啦。
較早前參加左澳洲旅遊推廣攝影比賽嬴左大獎,得到一張澳洲來回機票,於是同朋友仔和一位肥朋友明明一同結伴到澳洲旅遊。

由於我地係兩年前已經到過Gold Coast, Cairns and Sydney, 所以今次決定去Melbourne and Tasmania. 就係我出發前幾天澳航突然宣佈無限期停飛,真係一下子俾佢玩死。好彩最後澳航都可以恢復正常,我地因為之前停止左book酒店租車,所以突然間要做番哂所有野真係好趕。

終於我地係出發前都book好哂酒店租車。開始展開11日塵世美之旅.

我地於星期三乘坐夜機,9小時後到達Melbourne Airport,今次入境冇好似上次俾人問長問短, 不過就排左好耐隊先入到境, 拎埋行李拎埋車已經10:00a.m. 開始我地第一日行程Mornington Peninsula.Mornington Peninsula係距離Melbourne以南個半小時既半島, 最著名既係Hot Spring, Vineyard同美麗既沙灘.而我地第一站係南下去Brighton Bathing Boxes



我地今次為左慳錢冇租GPS(AUD 10 / day), 我地用iphone, ipad download左free nav試下, 再加埋我用samsung download左offline map. 希望夠用啦.  首先我地試下去Brighton Beach, 好彩我地好順利到達Brighton啦.


Brighton beach有八十多間彩色小屋, 係用俾人租黎放小船雜物. 唔好睇佢細細間, 要幾百萬港元架.


去完Brighton諗住揸一小時車去酒莊食飯, 點知大家已經好肚餓, 結果我地第一餐就係麥當當攪掂.順手玩下free wifi.





黎到Mornington Peninsula一定要參觀酒莊呀. 我地去左一個Award Winning既酒莊Port Philip Estate, 佢有幾款酒都獲獎, 本來我同明明都想買酒, 但係俾朋友仔阻止, 因為佢話你地第一日就買酒, 仲要坐飛機去Tasmania好容易打爛, 冇辦法唯有去到Tasmania先買啦.



去過酒莊後我地就揸車去士多啤梨園摘士多啤梨. 因為上年去日本伊豆既士多啤梨園摘過士多啤梨, 固度d士多啤梨好甜好紅, 所以對澳洲既士多啤梨抱有期望, 點知希望越大,失望越大, 呢個澳洲既士多啤梨園既士多啤梨好多都未熟, 熟左既又俾蟲蛀哂, 好難搵到粒好喎. 仲要AUD 8一盒, 味道又唔係好甜, 真係失望.



摘完士多啤梨過後, 本來諗住去附近既植物迷宮玩, 不過冇時間, 所以繼續南下去Mornington Peninsula Chocolate. 佢有幾款朱古力係獲獎, 我地就買左幾粒試下啦







買完朱古力都已經5:00p.m.啦, 所以我地繼續起程至 Cape Shanck Lighthouse, 其實去到時燈塔已經close左,不過附近可以欣賞澳洲南部既景色, 藍天碧海, 好靚呀.





去左咁多地方都係時候返酒店休息架啦.我第一晚選左係Rye既一間Apartment. 因為佢地有Free Wifi, 兩房一廳都係AUD 185, 而且就近Sorrento Queenscliff Ferry. (不過後黎發現Rental Car唔准take ferry!) 價錢比較合理.
呢間Apartment係Self Contained. 所以俾左房錢佢就提供Room Password同Wifi Password. 叫我地自己入屋唔使checkin checkout. 但係呢佢提供既wifi居然唔岩! 我地又冇電話卡打電話去問Apartment Manager. 最後我地都係放棄Wifi, 去食晚飯算啦.





 

第一晚都唔知食咩好, 見google map有d餐廳位置提供, 決定去食Rye Pizza. 因為價錢都比較合理. 之後仲可以去Woolworths入貨tim.






 
 
返到Apartment都係早D訓, 因為我地禽日坐夜機今日就開始行程, 所以都好tired. 況且我地聽日要早d起身趕路去Geelong, 又plan左去買電話卡呢. Good Night.


實用資料:
Brighton Bathing Boxes
www.brightonbathingbox.org.au/
Sunny Ridge Strawberry Farm
www.sunnyridge.com.au/

ashcombe maze
www.ashcombemaze.com.au/

Salix Restaurant
http://www.willow-creek.com.au/new-cms/index.php

Ten Minutes by Tractor
www.tenminutesbytractor.com.au/

Port Philip Estate
http://www.portphillipestate.com.au/

Mornington Peninsula Hot Spring
www.peninsulahotsprings.com/

mornington peninsula chocolates
www.mpchocolates.com.au/

Queenscliff Sorrento Car and Passenger Ferry (Avis Car are not allowed)
www.searoad.com.au/

Sorrento, Rye Beaches

沒有留言:

張貼留言