2010年6月26日 星期六

12日東京伊豆吃喝玩樂賞櫻之旅Day 7

4月2日行程: 秋葉 => 涉谷

今日長輩們結束佢地六日既行程啦,佢地係食早餐前向reception買定機場巴士票. 
食完早餐佢地就係附近既東武百貨行街. 大約11:30a.m.就約埋一齊食lunch.
由於9:xxa.m.先食完早餐,食唔落lunch,所以食左個甜品算啦.

食完lunch就送左佢地上車.我地同朋友仔大哥就分開左行街. 因為大家target唔同啦.
佢地係鐘意掃家品. e.g. Tokyo hands,Loft, etc. 佢地可以一整日係一間商場
由最高固層慢慢行落黎. 我地就鐘意shop衫同accessories多D, 同埋我地會sightseeing呢.

我同朋友仔下午就去左秋葉原行街, 最主要就係去固條電器街. 固度有好多動漫, 電腦電器產品, 仲有D火車模型店tim. 見到都好想整番個火車小鎮既模型係屋企度呢. 不過要整成個鎮都唔平架. 唯有睇下就算啦.
去到秋葉一家要去Yodobashi行下啦, 呢間分店真係好大間, 行都有排你行啦. 跟住我地又去左羽毛球店睇下有冇野賣.我地睇中左兩件Mickey & Yonnex Crossover巴球衣. 都幾靚架. 不過有件冇我地既size咋.

由於冇乜食lunch, 開始肚餓啦, 所以去左Yodbashi樓上食炸豬扒. 我覺得最好食反而係佢既日本米! 平時只食一碗飯既我忍唔住添多碗飯呢!

我地係食飯既時候念念不忘固件球衣,所以食完飯見仲早所以就由秋葉坐jr總武線去新宿再轉山手線去涉谷. 諗住趁涉谷分店未close前睇下有冇得賣. 唉, 可惜都係冇既. 不過就俾我地見到另一件都幾好既. 於是買埋佢啦. 

買完野見橫掂都黎左涉谷於是就行下109商場啦.行到佢close我地先返去酒店休息咋.















由於掛住shopping冇乜影相, 所以就係呢度post番D酒店早年相出黎先.


呢個就係我既lunch啦



秋葉原



最驚喜反而係個麥米飯, 好好食喎, 飯仲可以refill呢







Yodobashi
http://www.yodobashi-akiba.com/info/index.html

羽毛球pro shop
http://www.bps-wembley.com/shop/akihabara.php

沒有留言:

張貼留言