2010年6月23日 星期三

12日東京伊豆吃喝玩樂賞櫻之旅Day 4

3月30日行程: 三井入間outlet => 池袋Sunshine City

今日去遠D, 去琦玉縣三井入間outlet shopping. 為左要趕及坐10:09a.m.既急行列車, 我地早少少食完早餐, 就行去西武池袋站坐西武池袋線飯田急行列車去入間市(420yen), 大約40分鐘車程就到入間市. 係南口出去過埋馬路就有個巴士站. 係2號站坐西武巴士入市30(190yen)就到架啦. 三井outlet係關東最大既outlet.有二百多間商鋪. 要行哂都要花半日時間. 我地到左outlet之後就分頭血拼. 中間就係outlet既餐廳食lunch.
我地首先就入左Nike, Addidas, Levis等等睇下有冇平衫平鞋買. 因為平時係香港買風褸都要成4, 5百蚊, 係outlet買
風褸都係2,3百蚊, 所以每次我都係係日本outlet買風褸咋. 朋友仔就係Levis買左衫. 之後我就去左PageBoy, As know as, Nice Claup, Olive Des Olive, SM2, Beams等等血拼. 買下買下咁就5:xx p.m. 係時候要回程啦.
返到池袋都成7:xx p.m. 係池袋都唔知食乜好, 於是不妨行去Shunshine City睇下有咩食啦.Sunshine 五十幾樓有好多餐廳, 大家睇左一輪決定食懷石料理. 其實我對懷石料理一向冇乜好感, 因為價錢好貴, 但係食物一般. 不過今次就改變左我既觀感.  因為食物賣相唔只好靚, 連質素都好好. 梗係啦, 個set要成一萬yen架, 唔好食真係要投訴佢啦. 呢間餐廳除左食物環境好之外, 仲可以從高處欣賞池袋景色呢. 如果大家想豪一豪就試下呢間餐廳啦.


趕唔到急行就要坐好耐車架啦.


入間市下車, 南口出口出站


車站對面就係巴士站, 係2號線坐西武巴士去三井Outlet, 沿途有指示, 唔係好難搵






lunch係一間好似pepper lunch既餐廳食鐵板餐, 都幾好食.


落左巴士行行人天橋就到





















dinner賣相精緻, 仲好好味呢, 就真係有口福同眼福




餐廳位於Sunshine City 59/F, 可以欣賞池袋景色



實用資料:

三井入間outlet
http://www.31op.com/iruma/index.html


沒有留言:

張貼留言