2019年9月22日 星期日

2018意大利深度遊Day 3 (梵蒂岡St. Peter's Basilica聖彼得大教堂, 梵諦岡博物館(西斯汀禮拜堂, 聖天使城堡)

行程: 羅馬 (梵蒂岡St. Peter's Basilica聖彼得大教堂, 梵諦岡博物館(西斯汀禮拜堂, 聖天使城堡)

去意大利最煩既地方係諗下book唔book景點門票. 我爬文見到聖彼得大教堂好多旅客團客, 所以最好晨咁早去.

由於冇得預約, 於是我地第一輪7:30去排隊登頂. 天未光就要起身去Ottaviano站再步行至梵蒂岡. 我地途中見到位修女, 諗住跟住佢應該唔會迷路. 果然我地順利進入梵蒂岡. 再步行至聖彼得大教堂.

晨光初露之聖彼得大教堂,  我地影左幾張相就開始排隊等7:30登頂. 登頂分兩種: 一個是爬樓梯551階,8歐;一個是搭電梯省231階+步行320階,10歐.
我爬文見到頭半部冇野睇所以我同肥團友坐lift上去, 青姐就決定行哂成程, 我地當然唔會勉強佢啦.








我地坐左lift上到一個戶外地方, 之後就進入圓頂部份兜個圈再上, 上面既樓梯道好窄, 又要轉圈到頭暈. 由於好耐冇做運動所以真係好累, 氣都喘哂先上到去, 好彩人唔算多,我地可以盡情影相.














登頂過後我地落番地下進入教堂內參觀, 之後再係出面影相, 嘩! 好彩一早登頂, 之後人龍兜左個大圈.










我地跟住要去梵諦岡博物館參觀. 好多人都suggest預約先, 所以我地book左11點.去到已經好多人排隊, 嚇左一跳, 好彩行前d有俾預約進入既入口, 我地入到去其實都係順住人潮去欣賞作品. 其中有d天花既繪畫非常漂亮. 由於我地既門票撞正每月一次既free lunch, 所以我地可以去canteen換領食物, 當然唔好要求咁高啦 =P












之後我地繼續參觀唔同既館, 例如
編號3:藝術長廊 Galleria Chiaramonti                                   
 編號7:掛毯室 Galleria degli Arazzi
編號9:古地圖陳列館 Galleria delle Carte Geografiche           
編號14:拉斐爾畫室 Stanze di Raffaello
編號21:西斯汀禮拜堂 Cappella Sistina                                 
 編號23:Pinacoteca

其中拉斐爾《雅典學院》, 米開朗基羅於1536~1541年畫的《最後的審判》都係重點作品之一呢.









欣賞完藝術作品, 我地又去左食gelato, 順便坐下, 肥團友話累返酒店休息, 我同青姐就行埋去聖天使城堡先返酒店.



我地本來諗緊dinner食咩好, 行過見到間pizza外賣店叫Alice Pizza,pizza好多款式, 又可以段gram計, 即每樣可以試下,所以就同青姐買pizza返Apartment做晚餐, 味道果然唔錯喎.




沒有留言:

張貼留言