2019年9月20日 星期五

2018意大利深度遊Day 2 (西班牙廣場, 羅馬競技場)

行程: 羅馬 (威尼斯廣場Piazza Venezia, Marcello Theater, Roman Forum, Campidoglio, Trajan Forum, Trajan's Market, Forum of Augustus, Colosseum羅馬競技場, Piazza di Spagna西班牙廣場)

今日訓晏左起身, 食左禽日係車站附近買既包, 就去羅馬競技場固邊行下.
威尼斯廣場: 這個廣場因為鄰近威尼斯宮而得名, 交通非常繁忙.




 向威尼斯廣場右手邊行就會去到Marcello Theater露天劇院, 之後就步行至Trajan's Market.


參觀完就去附近食lunch, 係google map見到有間餐廳幾高分就去試下. 印象中最好味係Tiramisu.













lunch後我地就去左Roman Forum諗住買Roman Forum,羅馬競技場聯票入內參觀, 點知去到後大家覺得Roman Forum都唔算好吸引,
佢地覺得係出面影相已夠, 所以最後冇買到票. 只係外圍行左一圈.



肥團友似乎唔舒服要返去休息, 我同青姐去左西班牙廣場附近行下, 我去左Nespresso買Capsule, 之後見到有間Gelateria Della Palma好吸引就入去睇下.
一睇之下不得了! 有成150種口味, 真係有超級選擇困難症@_@, 最後選左寶石水果同埋Lemon, 意大利雪糕真係好好味呀, 又平, 又多款式又正!!


















我地再係附近行下, 發現羅馬呢個城市到處都係古蹟教堂等, 建築都好靚, 我地隨便入左一d小教堂參觀都覺得內部好多壁畫, 都幾靚.


行到好累啦, 係時侯坐車返去Apartment搵肥團友, 一齊去Apartment Host介紹既餐廳食dinner. 可惜我地中哂伏! 間餐廳既食物真係好難食呀>_<





食飽就要番Apartment早d訓, 因為聽日要超早好梵帝岡登頂去!

沒有留言:

張貼留言