2017年2月1日 星期三

韓國南怡島賞楓5日之旅南怡島晨靜樹木園篇

local tour行程:
晨靜樹木園,金裕貞Rail Bike,南怡島

其實我諗過究竟應該自由行定join tour好。當然我最希望自由行啦,但爬文時見到有人話Rail Bike要預約,又話peak season好易full,我d朋友於是話join local tour算,因為佢會安排哂,所以我地就係香港book定local tour,俾埋錢。旅遊公司話可以弘大或明洞上車。我地住明洞酒店,當然選擇明洞集合啦,旅遊公司叫我地8點係新世界百貨噴水池等。由於join local tour,日子一早已經選好,所以固日落雨都冇得改期。去到噴水池都幾大雨,原來有好多團既人都係固度集合,大家匿哂係地下街出口,好狼狽,安排都比較混亂。等左一輪又問下其他領隊我地先搵到我地團既領隊,之後大家即刻搵番自己架旅遊車,



上到車總算settle好,領隊就派左個甜包同蜜桃汁做早餐,跟住佢話由於早上會落雨,行程會改次序。首先遊晨靜樹木園,之後金裕貞Rail Bike,最後南怡島。
我地係車上訓左一陣,大約個幾鐘就到左晨靜樹木園。領隊俾1小時我地遊覧。晨靜樹木園有吊橋流水同紅葉,都幾靚,可惜只有1小時,唔可以行哂成個園區。如果下次有機會我一定會自己再去一次,預兩三小時慢慢遊。















 
 



去完晨靜樹木園我地就去食lunch,lunch係春川雞但團餐味道一般。


之後我地去金裕貞Rail Bike,去到1:15分,原來旅遊公司安排左2:00先玩,咁點解咁早叫我地黎呢,如果俾多半個鐘係晨靜樹木園咪好囉。我地唯有係室內地方坐下。到左兩點我地開始分批玩rail bike,我地要踩50分鐘,經過幾個山洞,山洞內有唔同既音樂同效果,大家時怏時慢,所以有時有d塞車=P 好彩正如領隊所言,雨停了,唔使淋濕身。過左50分鐘我地就轉坐小火車去江村,然後我地就坐番旅遊巴去南怡島碼頭。呢個時侯好多人係南怡島出島,入去既人少左。













 

 



領隊今次俾2小時我地遊南怡島,而此行目的就係為左銀杏樹,所以我問左領隊銀杏樹位置,就避開楓樹既誘惑,直接去銀杏樹路先。果然銀杏樹已經滿開幾靚。唔知係咪落雨再加上下午關係,唔係太多人係銀杏樹路咋喎,所以都影得幾舒服。





































影完銀杏樹我地再去楓葉區影,但係得一棵係最紅咋,而且種得比較疏,冇想像中咁靚.之後我地排埋隊食包包,6點就坐番船出碼頭,再坐番旅遊巴番明洞或弘大。大約8點就去到弘大啦。總結黎講呢個local tour都算有幾多時間係南怡島,但係晨靜樹木園既時間就太少。


沒有留言:

張貼留言