2017年2月1日 星期三

韓國南怡島賞楓5日之旅Shopping美食篇

首爾Shopping地帶:
1.梨大
最緊要買襪 =P







2.明洞
化妝品店超多,最鐘意去Olive Young,另外傍晚時份黎掃街都唔錯。

3.高速客運站地下街
可以搵到10000won件衫,飾物都幾多,仲有軟綿綿睡衣,但款式比較簡單。


4.新沙洞
價位好似金百利,比較貴,但款式比較靚。行到攰可以去靚靚coffee shop坐下,好relax
5.弘大
潮人之選,另推介Exit 1出口既雜貨店butter, 1300k等。

美食地帶:
1.八色烤肉
有8種五花肉套餐,頭4款都係味道偏淡,後4款有咖喱等味道濃d既肉,我自已比較喜歡味濃既五花肉,配薄荷葉好好味。仲要好抵食。






2.明洞全州中央會館石頭飯
味道不過不失

3.雪冰
呢期香蕉大熱,order左香蕉雪冰蛋糕同蜜瓜雪冰蛋糕,我覺得蜜瓜冇想像中甜,反而香糕食得出好新鮮。不過我都係最鐘意上年冬天食既士多啤梨雪冰蛋糕。


4.Ediya Coffee
叫左Honey Toast,但覺得Coffine Gurunaru好味些。


5.新沙洞Two Plus
想試下1++韓牛,味道唔錯,炒飯就太咸啦,價錢比較貴,我都係鍾意食日本和牛多些。




6.Banana Tree Coffee
食物賣相好靚。Tiramisu用花盆裝住好特別,幾好味。




7.沙灘的珍珠
主打海鮮燒烤,抵食。








8.Issac Toast
早餐之選,佢醬汁好惹味。



9.Myth豬腳
第一次試豬腳,原來都幾好味架喎,另叫左小飯團,有痳油香好味,一定會再encore。






10.Coffine Gurunaru
Coffine Gurunaru最好味係Honey Almond Toast,但弘大固間既Toast烘得唔夠脆,Cream依然咁滑咁好味。我覺得鍾閣站分店會好味d。

11.橋村炸雞
炸雞炸得幾脆,配啤酒唔錯


12.弘大炭燒鰻魚
平時都係食日式鰻魚飯多,即叫即燒都係第一次,店員會幫你燒,再配各種醬汁同菜黎食好特別。雖然價錢較貴都值得試下。






13.O sulloc
有名既綠茶店,佢既綠茶蛋糕幾好食喎。不過我最欣賞佢既綠茶醬,雖然奶味較重但不失有綠茶味。食得多花生醬可以轉下口味。

14.王妃家
佢既lunch set幾好味幾抵食。

沒有留言:

張貼留言