2012年4月17日 星期二

食在新加坡上集Day 2

行程: Marina Bay Sands, Merlion, Raffles Hotel High Tea, Marina Square, Suntec City


今日8:30起身, 約左大家10:00係樓下酒店食早餐. 因為老人家喜歡舒舒服服食早餐, 所以我地呢幾日既酒店都包左早餐. 我同朋友仔10:00落
到2/F Cafe Swiss時, 已經見到一條長龍係門外排隊等候入座, 好彩朋友仔父母鐘意早D食, 所以早左落黎搵定位.


一早起來, 好好天啊
酒店房間對正Marina Bay Sands
其實酒店有兩間餐廳供應早餐, 不過可能因為復活節人多關係, 兩間都好full. 我係人地既blog得知Cafe Swiss比另一間多好多選擇, 所以
決定三日都選呢間. 果然選擇都幾豐富, 有中式點心, 西式早餐, pastry, pancake, waffle, 印度咖哩, 炒麵, 幾多款生果, 沙律, 凍肉,
Conflakes, Yoghurt, 飲品都4款, 另外可以order latte, cappucino, 仲有個廚師即值整各式既蛋. 佢每日食物會有少少唔同,
要一次試哂有難度. 唯有分開兩日試啦.
酒店早餐

我地一面食早餐, 一面睇下今日去邊. 朋友仔大哥話去Marina Bay Sands睇下. 好啦, 食飽飽就出發啦.

我地坐MRT去Marina Bay Sands, 出左去見到有個好似威尼斯人酒店既Mall, 中間有條水道, 兩旁為商店, 不同之處係威尼斯人天花既藍
天白雲係假既, 而呢度天花係玻璃, 陽光照射下比較真實. 之後我地入左酒店大堂睇下. 設計都幾modern. 跟住我地上左頂5x樓既飛船睇下.
天台Sky Park可以睇到Raffles Place, 仲見到酒店既infinity pool.

飛船上的infinity pool

睇完Sky Park我地就落番酒店既商場行下. 再走去外面行下影下相. 行完睇下時間都係12:xx. 未夠時間去Raffles Hotel食High Tea (3:30p.m.)
所以決定去獅頭遊覽. 我地係Raffles Place落車, 經過Fullerton Hotel行過對面就係. 但係行到獅頭突然落大雨!! 遊客們即刻走哂入橋底
避雨, 相當狼狽. 我地好驚唔知要等幾耐先細雨. 好彩雨落左一陣細左, 我地即刻影幾張相就離開返酒店換衫, 因為我地High Tea既Raffles
Hotel有Dress Code既.


我地返酒店換好衫休息一下就去Raffles Hotel. Raffles Hotel就係Swiss Hotel隔離, 非常方便. Raffles Hotel係新加坡既地位就等於香港
既半島酒店, 所以係景點之一. 之前我個朋友話Raffles Hotel好靚, High Tea一流, 所以我就book左High Tea試下. 佢除左一個High Tea Set
外, 出面仲有個小Buffet, 不過呢食物令我非常失望, 因為蛋糕sandwich好普通, 而價錢要成SGD 69++覺得好唔值, 我覺得香港Ritz Carlton
Cafe 103既Chocolate High Tea味道正過佢, 價錢多平過佢. 所以我唔推介係Raffles Hotel食High Tea.



左邊就係高高既Swissotel Hotel, 右手邊為Fairmont Hotel

High Tea食到5點幾. 因為朋友仔大哥食滯左要返酒店休息, 所以大家全部返酒店, 約番大家夜晚8:00食晚餐. 我當然唔想返酒店休息啦,
見出面又開始落大雨, 所以就經City Link走左去Marina Square同Suntec行下. 其實新加坡同香港既Mall又係有同一問題, 就係黎黎去去都
係固D連鎖店. 偶然先有D未見過既. 不過Marina Square, Suntec同City Link都幾大, 我地都行唔哂, 就要折返去酒店集合. 8:00又見到對面
Marina Bay Sands既Laser Night Show.


其實呢大家係Raffles Hotel食左野之後都未肚餓, 所以決定去牛車水Hong Lim Hawker Centre食野. 因為親戚話呢個Hawker Centre既野食
好味, 又比較地道. 我地坐MRT去Chinatown, 出到街上只見Chinatown一片死城, 好多店都已然Close. 行3-5分鐘黎到Hong Lim. 點解咁靜既?
得幾間鋪頭開門咋喎. 點算好? 最後大家話返City Hall食野. 事後親戚話Hong Lim好早Close, 反而Maxwell就夜Close.

我地坐返MRT去City Hall, 已然9:45啦. 連Raffles City, Basement食店都Last order左. 唯有行返酒店睇下有冇野食啦.
好彩酒店間新加坡餐廳10:30先Close. 所以我地就係度食新加坡地道食物. 朋友仔大哥叫左餐廳Signature Dish海南雞飯, 佢話好味.
我就叫左另一Signature Dish Laksa. 湯好香椰汁好好飲, 但唔夠辣. 至於朋友仔話蝦麵一般. 朋友仔父母既雲吞麵好普通. 總括黎講呢間餐廳係一間貴價
Hawker Centre. 平時係Hawker Centre賣SGD 3-5 既 Laksa呢度要SGD 15.x, 好貴呀. 如果唔係咁夜大家唔想再行都唔會選呢度 =P


My Laksa

Marina Bay Sands既Night Show

食完野我地就返上房休息, 我係露台睇埋11:00p.m. laser show先訓.第二日行程就此結束.

Marina Bay Sands
http://www.marinabaysands.com/

Merlion Park
http://www.yoursingapore.com/content/traveller/en/browse/see-and-do/family-fun/attraction/merlion-park.html

Raffles Hotel
http://www.raffles.com/singapore/

Hong Lim Hawker Centre food stall
http://www.hungrygowhere.com/search_results.php?f_name=Hong%20Lim%20Food%20Centre&searchby=Keyword&country=147&searchcat=building

Kopi Tiam
http://www.swissotel.com/EN/Destinations/Singapore/Swissotel+The+Stamford/HOTEL+HOME/Gallery/Dining/Kopi+Tiam.htm

沒有留言:

張貼留言