2012年4月11日 星期三

新加坡之旅做好準備

復活節新加坡豪食之旅終於結束啦, 又要收拾心情返工, 不過好快我又要進行新加坡之旅Part 2啦, 諗起有得Hea都開心. 以下就係新加坡一些實用資料, 不過唔係樣樣我都知, 因為好多野唔係我安排架. haha

機票:
由於跟朋友仔及其家人去旅行, 所以機票由朋友仔老豆攪掂. 我地訂左國泰機票, 分兩批出發. 我同朋友仔6日早機去, 9日晚機返, 玩盡復活節4日.

酒店:
選擇酒店好視乎你想去做乜. 如果你想住豪D, 享受D就可以選擇Sentosa內既酒店或者Marina Bay Sands. 我地就選擇左要位置方便既酒店. 所以選擇左係City Hall MRT站既Swissotel The Stamford Hotel. 佢係一間樓高七十幾層既五星酒店. 雖然房間舊左D, 但係如果你選擇Harbourview房既話就可以欣賞到濱海灣, 金莎, 摩天輪, 獅頭, Raffle Place高樓大廈既景色.尤其係夜晚仲可以係露台欣賞到laser照耀金莎既美景. 當然Harbourview房比普通Classic Room貴啦. 另外我係網上見到旅客對早餐都有好既comment, 而老人家都喜歡舒舒服服食早餐, 所以我地就包埋早餐啦.

兌錢:
呢一方面我真係唔係好清楚, 因為唔係我兌錢. 不過見過Forum既人講係新加坡兌換係會好過香港. 其實去新加坡玩通常都係固3-5日, 個匯款唔會差太遠.

天氣:
出發前問過親戚, 佢地話呢排新加坡日日都落一場雨. 唔係毛毛雨黎架, 係好似倒水般既雨.我地係新加坡既4日, 發現通常一早就陽光普照, 非常悶熱, 但到左下午時份就開始陰天落雨, 天氣即時涼番, 所以去新加坡記住日日要帶雨傘.

插頭:
同香港一樣

時差:
同香港一樣

電話卡:
我地因為分左兩批人去, 所以要買兩張電話卡. 因為酒店同好多地方都冇free wifi, 所以電話卡最好有埋data啦. 我係starhubs網見到有兩種prepaid sim都唔錯,

http://www.starhub.com/mobile/prepaidcards/prepaidmobile.html

1. The Preferred Tourist Prepaid SIM Card
price: SGD 15 有免費30MB Data for 3 days
20 free SMS
Free IDD 018 to 18 destinations
Expiry of card: 90 days

2. Green Prepaid Card
price: SGD 15
Free IDD 018 to 18 destinations
Expiry of card: 6 months

Starhub Prepaid Sim係機場UOB Counter有得賣. 不過我貪方便所以叫親戚幫我買左Activate埋再寄黎香港先. 咁我去到新加坡就可以即刻用.

如果買Green Prepaid係冇Data住架, 上到網既應該係用緊GPRS, 係會逐KB扣錢, 所以要小心,
你想用多些Data Plan可以打*131# dial, 畫面會有幾個option plan俾你選.
30MB 3 Days $2
200MB 3 Days $4
1GB 7 Days $7
500MB  30 Days $15
1GB 30 Days $20 
跟住指示做就得. 我買既係Green prepaid, SGD 15有 SGD 18 credit, 我見我地4日都唔使打咁多電話, 所以就subscibe左1GB 7 Days plan, 跟住check balance就會扣左SGD 7.

不過呢starhub既prepaid sim上網速度真係好慢, 仲要唔係度度收到, 有時會變左2G.傾電話SMS就冇問題, 唔知其他公司(e.g. SingTel, M1)既Prepaid Sim會唔會好D呢?

交通:
日間新加坡的士收費唔算貴, 所以都可以搭既, 夜晚開始佢會有附加費, 所以就坐MRT算.由於我住既Swiss Hotel basement可以通去City Hall MRT, 而City Hall MRT係紅綠兩線既交匯點, 所以好方便.
例如由機場去Swiss Hotel就可以坐綠色線唔使轉車.
Swiss Hotel去Merlion, Bugis Junction, Arab Street坐綠色線.
Orchard Road就係坐紅色線.
Marina Bay Sands可以由basement行去Esplande MRT搭橙色線.

MRT買票既話有隻好似香港八達通咁既ez link card, deposit SGD 5冇得refund. 好似冇乜jetso, 不過就會方便過買單程票.因為單程票要買完票, 入閘, 到達目的地, 出閘, 仲要去拎番deposit架.佢地入閘同出閘係用同一部機, 售票機又得幾部, 最大問題係退錢要逐張卡放入去, 之後要等一輪先退到錢, 我地有六個人架痳, 真係慢到死啦. 對於我同朋友仔呢D IT人黎講就好不滿啦. 我地既職業病又發作. "究竟個System邊個寫架, 個processing time咁慢既, 唔掂喎, 搵人寫過啦"
所以如果大家唔介意俾多SGD 30既話不妨買張ez link, 唔使次次等好耐先退到錢.

小費:
新加坡係唔流行小費既, 所以大家可以慳錢去買其他手信.

行程方面, 我地有2老4大人, 所以主要以"Hea"為主. 行程如下:




Day 1Orchard Road, Iggy's
Day 2Marina Bay Sands, Merlion, Raffles Hotel High Tea, Marina Square, SunTech City, 牛車水, 酒店晚餐
Day 3Sentosa, Merlion, Tiger Tower, Vivo City, No Signboard dinner
Day 4Orchard Road手信/Little India/Arab Street/Bugis

沒有留言:

張貼留言