2019年11月2日 星期六

2018意大利深度遊Day 8 (威尼斯Mercato di Rialto, 米蘭)


行程: 威尼斯,米蘭

今日有大半日係威尼斯, 我地禽日見到酒店自助早餐只係7 Euro, 就諗住去試下. 7 Euro早餐有西式炒蛋, 有牛角包, 有自助pancake, yugurt and coffee機, 有conflakes, 有水果, 味道ok, 選好抵食架啦.




食飽左就由Venezia-Mestre坐火車入主島Stazione di Venezia Santa Lucia, 再係前面Ferrovia碼頭坐1號水上巴士去Rialto Mercato, 呢度有個Mercato di Rialto, 有海鮮蔬果, 醬汁賣, 我地發現有間店既黑松露醬好平, 11 euro, 但係佛羅倫斯要16 euro! 所以我地又買左黑松露醬, 又買左pink salt.





















之後我地去左間有炸海鮮賣既小食店買左杯炸海鮮食, 唔錯喎.




之後我地行下呢個Area, 係Campo Bella Vienna附近有好多店鋪, 有面具, 玻璃, Cafe, 皮革店, 餐廳等等. 我之前係網上物識左兩間面具店比較靚, 所以就買左兩個做裝飾.





















之後我係S. Silvestro坐船返Venezia Santa Lucia再坐火車返酒店. 拎返行李我地就坐5點幾火車到米蘭, 再轉地鐵去Istria, 途中我同肥團友係地鐵車廂傾計, 當時佢正將車票放返落銀包, 但傾傾下我發覺佢身後側有個人既眼神好古怪咁望住肥團友個銀包, 於是我同怇講左聲, 肥團友即刻提起警覺將銀包慢慢放回褲袋, 點知後面個人由上而下望實肥團友個銀包. 我於是以正常傾計既方式提醒佢. 肥團友放回銀包就轉過身黎我固邊, 之後就冇事啦.之後再行去酒店. 我地住既係Service Apartment, 有1房, 地方比較大, 有個open kitchen可以煮飯食. 不過今晚太夜所以就出去搵間餐廳食算. 味道就一般啦, 係Pizza比較好. 食飽飽我地就休息, 聽日就City Tour.

















沒有留言:

張貼留言