2019年10月26日 星期六

2018意大利深度遊Day 7 (威尼斯Burano, Murano)


行程: 威尼斯 (Murano玻璃島, burano彩虹島)

今日行程plan左去兩個外島Murano and Burano. 但事前肥團友想去超市打個round, 所以我地一早去左酒店附近超市行下. 之前係羅馬超市買唔到野, 應該都買唔到d咩, 點知錯哂! 呢間有好多pasta賣, 就係pasta已經成行, 選擇困難症得很 >_<.



終於買左好多pasta同埋sauce, 咁重就拎返酒店先, 然後再坐火車去主島再坐水上巴士去Murano.
Murano玻璃島以handmade玻璃聞名, 我地見到有d店既玻璃好精緻, 亦都好貴, 一個小小既生果籃就要幾千蚊! 買我地就買唔起啦, 唯有係島上食個lunch先. 我地當然order左海鮮拼盤啦.佢既蝦幾甜喎. 食飽左下大雨, 我地去埋Burano島參觀下先.














Burano係以lace聞名, 同時島上河既兩邊有好多colorful既小屋, 色彩繽紛, 係打卡勝地. 可惜我地去到一直落緊雨. 所以影相唔係咁靚.




















團友們話要走先, 所以佢地坐船返Murano島再行下. 我就買左塊lace table decor先走. 去到Murano已經5點幾, 原來Murano既店好多6點就close!
我於是好快咁兜圈, 途中見到一間店既貓狗玻璃裝飾好可愛, 店主又話係佢做既, 見到有隻燈色狗狗雖然細細隻, 價錢百多元都俾得起所以去買.



買完我就坐船去返主島. 原來佢地已經坐緊火車返酒店休息啦! 因為又大風又大雨, 所以我都決定返酒店. 途中係車站見到Venchi, 買左好多粒粒朱古力返香港做手信或慢慢食. 6,7蚊粒價錢唔貴啦. 買完朱古力whatsapp問佢地食唔食晚餐, 佢地話累所以唔出. 結果我買左老麥返酒店一齊食叻. 聽日先再出過去啦.

沒有留言:

張貼留言