2017年10月8日 星期日

2017新加坡美食篇

呵呵, 我又去左新加坡探親啦. 通常去親新加坡環繞食多, 所以首先睇下我今次食左咩先啦^O^
1. 龍海鮮螃蟹王 宏茂橋
龍海鮮座落係組屋區, 當地人最喜歡食既海鮮店. 我地固日去到叫左奶油蟹, 咸蛋蟹同咖喱蟹. 我自己就比較喜歡奶油蟹, 尤其點饅頭食好好味^O^, 再加杯凍Lime Juice解下喝, 爽哂.











2. 永成餐室
呢間餐廳最出名既係胡椒蟹, 夠哂辣, 另外佢地既油條都好好味架.





3. 榜鵝椰漿飯
呢間椰漿飯係我暫時食過最好味既. 因為以往食親椰漿飯都唔覺飯有椰漿味, 但呢間食到椰漿味.不過我覺得呢個椰漿飯既精粹所在係辣椒醬度, 佢既辣椒醬甜甜辣辣撈飯食一流, 唔怪得咁多人排隊啦.



4. 328加東Lasa
呢間米芝蓮Laksa店既湯底都幾香椰汁味, 味道唔錯.


5. 新加坡長龍店莫過於咸蛋薯片! 但原來親戚都唔知有呢隻薯片, 於是有日親戚返工就順路係Vivi City放低我, 我去到店時9點45分已經有條人龍, 結果排左一個鐘先買到咸蛋薯片及魚皮. 到下午1:30已經賣哂, 好Crazy.



6. 宏茂橋松園既黑森林蛋糕都幾好味架.



7. 娘惹糕點店Tiong Bahru Galicier Pastry





8. 娘惹菜PeraMakan座落係一個country club內, 交通唔太方便, 所以坐車去比較好.











9. 樟宜村Hawker Centre係另一有名Hawker Centre. 我地食左燒雞翼, Satay同燒魔鬼魚, 味道唔錯.







10. Gluttons Bay Hawker Centre
只因去開Suntec City行街, 所以去附近Hawker Centre食Satay.






11. 幾年前係Old Airport Hawker Centre試左老伴豆花覺得好好味,


12. Kallang榴槤檔, 但貓山王要7月先有, 唯有食左呢個細既品種, 味道唔多好 =P



13. 新加坡人都喜歡吃Pancake既, 所以親戚帶左我黎呢間pancake店食早餐.



14. 早餐仲有豆漿油條



15. 當然仲有新加坡式Kaya多士加蛋啦.




16. 跟親戚去左Amoy Street食左餐台灣菜, 菜式精緻又好食.








17. 新加坡住宅既club house有個好處, 就係享用游水, 健身, BBQ等設施係免費既, 所以我地有一日係住宅樓下BBQ加Hot pot.




18. 咖喱魚頭



沒有留言:

張貼留言