2012年11月20日 星期二

2012秋意綿綿東京輕井澤之旅Day 3


行程: 秋葉原, 幕張outlet, 東京站一番街

今日本來係想用埋張JR Kanto Pass去富士急樂園玩架, 點知天氣預報話會落雨, 所以我地唯有聽日先去.咁今日去邊去呢? 朋友仔話佢屋企人聽晚先黎日本, 咁梗係去一D佢屋企人冇興趣既野啦, 咁就去秋葉原先啦.

酒店早餐

我地酒店有包早餐架, 所以我地9:00就食早餐, 10:00就出發去秋葉啦. 天氣報告果然好準, 果然落緊雨啦.我地去到秋葉首先就去羽毛球鋪先, 因為朋友仔好鐘意打羽毛球, 所以佢想買塊made in Japan既Yonex拍同埋球鞋. 不過會即刻買住, 會睇多幾間分店先買.

睇完羽毛球野我地就去左Yodobashi行下, 因為秋葉既Yodobashi好大間, 有齊科技產品, 玩具, 電玩等等,唔買都可以睇下而家日本興D咩野啦. 而且落雨天時最好就係行下呢D好多層既商場. 我地行下行下都行左兩個幾鐘, 之後我地又行左去電器街睇下, 行到兩點幾就去食lunch. 我係tabelog搵到間壽司店, 分數算係ok (其實係秋葉既食店都唔係太高分, 呢間算係中間分數). 於是就去試下. 我地叫左個壽司set同天井set.壽司味道好一般, 反而個天井既汁幾惹味幾好食.








食完lunch又要諗下去邊好啦, 我仲係好想用盡張JR Pass, 但係出面仲係落雨, 所以一切sightseeing既地方都去唔到, 咁不如去下outlet啦, 橫掂禽日係Prince outlet冇乜收穫. 咁邊個outlet唔係太遠又近JR站又可以用到張Pass呢? 我突然諗起幕張outlet, 因為幕張outlet係東京站坐JR都係半個鐘, 而且就係站附近, 店舖唔係太多唔使spend 1日黎行, 於是我地就坐JR去東京站再轉琼葉線去海濱幕張. 不過原來係東京站轉琼葉線都要行幾耐下, 下次再去最好唔好係東京站轉車啦.


天井幾好食

味道一般既壽司

我地四點幾去到幕張outlet, 就開始睇下有咩買啦. 呢度做緊discount既貨品比Prince outlet多D, 所以我都買到幾件衫. 朋友仔都買左個背袋仔. 行到差唔多8點我地就起程返池袋啦. 不過又要係東京站轉車.

到左東京站, 我突然諗起東京一番街好似新開左卡樂B零食店, 於是就去左睇下, 不過去到岩岩見到即製薯片既地方close左, 哎呀, 錯過左忝, 唯有買番幾包限定薯片算啦.

返到池袋都九點幾啦, 我地又去番Metropolitan Plaza搵野食, 由於朋友仔屋企人唔食生野, 所以過左聽日就冇機會食, 所以我地就選左築地玉壽司, 唉, 不過呢度D壽司都係好普通咋喎, 香港千兩都好食過佢.


食完晚飯返到酒店, 我就用Ipad諗住去京王高速巴士網站預約好聽日去富士急既巴士樂園套票Q Pack, 點知去到最後都有error預約唔到!!! 點算呀?? 見到網頁話除左用網頁預約仲可以打電話, 而其中一個預約中心7:30開門, 唯有聽日一早叫酒店幫手打電話預約啦.

幕張outlet
http://www.31op.com/makuhari/

yodobashi
http://www.yodobashi.com/ec/store/0018/index.html

沒有留言:

張貼留言