2009年11月19日 星期四

澳洲九天玩轉海陸空之旅Day 3

行程: 熱汽球 => Lone Pine樹熊保育區 => 開恩茲



好慘呀!! 今日凌晨三點就要起身啦, 我地都好驚唔知醒, 因為大拿拿成千幾蚊架. 於是就call左reception 叫佢morning call我地啦.好彩我地都起到身. 梳洗完就係酒店大堂等汽球公司專車接送.
佢地搵到我地後, 我地就上左車, 經過大半小時就到達左Radisson Resort測風, 固時天都未光, 天
上面仲有好多星星陪住我地. 過左半個鐘, 其他乘客陸續到達, 我地隊車隊浩浩蕩蕩去另一地方測風. 點知測完之後又話要去返Resort起飛, 就係咁用多左時間啦.

等測風
 

晨光初露, 好美呀
 



抵達Resort附近既大草原後, 佢地開始卸下D用具, 開始set up好個汽球, 幫汽球充氣, 呢個時候太陽岩岩升起, 景色好美.



充完氣加左熱之後, 我地就爬入汽球內, 跟住汽球就開始升空啦. 由於好好天, 所以景色都好正, 可以欣賞到黃金海岸景色.





















三十分鐘既熱汽球之旅都好滿意, 時間都足夠, 因為一個鐘就會好悶.
 
汽球降落後要合力收番個汽球. 由於我地個package冇包早餐, 所以汽球公司就載番我地到酒店食早餐, 咁就可以慳番AUD 30 (熱汽球連早餐要俾多AUD30, 即 HKD 2xx)


合力收好汽球
 


食完早餐都仲有時間, 見天色咁好, 就再行出沙灘影相, 有藍天既襯托果然好好多.







我地係十點就check out hotel, 揸車去Brisbane Lone Pine Koala Sanctuary睇動物, 呢個保育區係全球最大樹熊保育區, 住左成130隻樹熊. 我地去既目的當然係抱抱樹熊啦, 因為係澳洲, 只有Queensland先可以抱樹熊, 連Melbourne, Sydney都唔得. 除左抱樹熊外, 仲有袋鼠任摸, sheep dog show, bird show, 仲有wobat and tasmanian devil等澳洲動物睇. 我地留左三個鐘就到Brisbane CBD食Lunch同去超市買野. 但係Brisbane CBD泊車好貴呀, 要成AUD 26 / hour !!! 我地都唔敢逗留咁耐, 一個鐘就離開直驅內陸機場, 還左車就坐夜機去Cairns.






















Brisbane市中心
 



到達Cairns都已經十點幾, 拎緊行李時, 聽到有人叫我, 原來cairns個local agent已經等緊我地. 由於我地幫佢買左兩個tour package, 所以佢免費車我地去酒店. 架車都好闊落下. 佢會簡單介紹一下個碼頭係邊, night market係邊等等, 然後車我地去酒店check in, 最重要梗係收埋尾數啦!!!

Cairns係進入大堡礁既其中一個地方, 佢有個碼頭. 好多公司都有船出海睇大堡礁, 所以住市中心比較方便. 因為參加大堡礁Cruise如果要公司接送往來碼頭都要AUD 15, 所以我地選左間service apartment係市中心, 行去碼頭二, 三個字, 可以慳番車錢.
 
Cairns係一個好energetic既地方, 你可以玩潛水睇大堡礁, 四驅車, 跳傘, 騎馬, 激流, 滑翔傘, 捉蟹, 睇crocodile, 遊覽熱帶雨林, 好多tour, 固度有條街成街都係agent, 你經佢地book tour有5%- 10% discount. 所以如果有時間就最好去到固度格左價先book tour.

我地因為夜機關係, 去到成十點幾, D agent都close哂, 所以我地要預先係香港搵一個當地既agent, 係香港經佢預先book定tour, 咁我地去到Cairns第二朝一早就可以開始玩啦.


當晚去到酒店, 個agent話我地其中三個原本book左既滑翔傘九成九都因為天氣問題而唔玩得,  叫我地諗定backup. 我地諗完一輪就決定plan B去玩激流. agent話第二日等我地玩完大堡礁就reply我地個結果.

我地今晚入住既係一間四星3 bedroom service apartment. 入面好大下喎, 都好正呀, 我地用lastminute rate book, 所以比原價平好多! (酒店詳情見酒店篇)



實用資料:
Hot Air Balloon
http://www.balloondownunder.com/
Lone Pine Koala Sanctuary
Mantra Trilogy Cairns
http://www.mantratrilogy.com.au/

沒有留言:

張貼留言