2009年11月1日 星期日

澳洲九天玩轉海陸空之旅Day 2 (Dream World / Wet 'n' Wild)

行程: Dream World / Wet 'n' Wild => Sea World Drive睇日落

今朝一早起身行左出去Surfers Paradise沙灘影相, 因為呢個連綿40公累里既沙灘係黃金海岸既地標, 所以一定要黎行下. 不過由於浪大,所以只適合滑浪, 不宜游水.






我住既酒店行一條街就可以到達沙灘, 可惜天氣唔係太好, 所以影既相好灰.

影完相我地就去食酒店早餐, 由於我地住三星酒店, 所以對早餐冇乜期望. 個buffet雖然選擇唔多, 但係都味道都ok啦. 食飽飽就開始今日行程, 我地首先揸車送肥仔同團友M去Wet 'n' Wild, 然後我地三個就去左Dream World玩, 我地係固度睇左老虎show, 玩左好多機動遊戲, 最攪笑以為一個叫Tower of Terror係鬼屋, 點知入到去先發現係過山車, 有個唔玩過山車既團友要縮沙已經太遅, 攪到佢係冇任何心理準備下獻左佢既第一次 =P












我地玩到4:xx就揸車番酒店, 會合其他兩個團友, 揸車去Sea World Drive既盡頭睇日落, 呢個地方係gold coast agent介紹既. 佢話六點一,二個字係最好, 但係我地一路揸去一路見到太陽已經落緊山, 去到時太陽已經落哂山啦.  好掃興呀.

睇完日落我地去左附近搵野食, 有個團友嚷住話要食飯, 大佬呀, 呢度澳洲黎架, .點搵飯俾你食呀.....
行行下見到有間石燒,  .見到飯套餐喎, 為左呢個團友我地就入左去食啦, 我叫左個海鮮Combo. 幾好食.






食完都成九點幾, 要快D返酒店休息, 因為第二朝要三點起身玩熱汽球呀.


沒有留言:

張貼留言