2010年7月27日 星期二

12日東京伊豆吃喝玩樂賞櫻之旅Day 12最終回

4月7日行程: 池袋 => 羽田


終於都黎到最後一日啦. 真係唔捨得離開. 不過要走的終須要走. 唯有
希望下次再有機會黎玩啦.

最後一日通常都唔會走得太遠. 所以係酒店Check out寄存行李後就係池袋行街,
首先就係去左Right on, 跟住就行左去Sunshine City, Tokyu Hands, 東口商店街,
Parco, 西武, 東武, Metropolitan Plaza作最後衝刺, lunch就係西武一間烏冬店攪掂.
係烏冬店我用英文問一位Waitress問題, 佢沈寂作一陣, 突然用普通話問我懂不懂中國話! 我睇大家去日本如果唔識日文既話都係試下用國語問問題啦, 可能佢地國語會好過英文都未定.

我地係池袋行街行到5:00就返酒店拎行李去羽田機場搭8:30夜機返港, 返到香港冇左機場巴士, 要搭N車去旺角轉車, 攪到成3點先返到屋企, 第二朝又要返工, 又係玩得好盡既一次旅程. 唔知下次去邊好呢? (完)




一早行經西武, 見到好多人排隊, 原來係第一日減價




烏冬lunch set


飛機晚餐

Yonex 同Disney Crossover Product

Shiseido 新頭髮用品

係入間outlet買, 幾特別



係Metropolitan Plaza買, 佢話係人氣No.1 商品, 我最鐘意隻青蛙個口可以放匙

係自由之丘買既Chocolate, 好好食

買左好多零食呀. 而家都未食哂, 暫時最好食係右手黃色盒既Chip Chop

係銀座松阪屋買, 左手面固d好似蝴蝶酥, 好脆好好食



伊豆, 銀座同中目黑手信.

沒有留言:

張貼留言