2010年5月6日 星期四

12日東京伊豆吃喝玩樂賞櫻之旅Day 1

行程: 羽田機場 => 築地魚市場 => 池袋 => 新宿
終於都到出發日啦, 今次由於工作忙既關係, 所以趕唔切Plan哂個行程啦.都係用Excel整左個draft plan出黎, 到時隨機應變咋.
貫徹我地玩到盡既作風, 我同朋友仔二人又係搭凌晨機去東京羽田機場.夜晚放左工食埋dinner就即刻去機場, 1:30a.m.上機, 5:45a.m.到達.諗住都要成個鐘先出到境, 點知出奇地快, 半個鐘已經可以打埋手指模影埋相再拎埋行李去到國際機場門外既3號巴士站搭免費Shuttle去第二 Terminal啦.
通常香港 =>東京既飛機都會去成田空港,因為成田先係東京主要國際空港.羽田空港主要係內陸機場.只有JAL 同 ANA有凌晨機由香港去羽田吧.羽田空港有2個內陸Terminal和同一個國際Termina l. 如果由國際Terminal到市區, 最好既方法就係坐無料接駁巴士去番內陸Terminal先搭車.固度除左有機場巴士外, 仲有京急空港線去品川同東京Monorail去浜松町.然後可以係品川或浜松町轉山手線等去新宿池袋等地方. 車程大約一個小時,比成田空港快.
由於坐凌晨機關係,去到東京都係5:45a.m. 入埋境都係6:15a.m. 所以就決定去築地魚市場食個早餐先.我地係第二Terminal搭Monorail去浜松町站, 放好行李係車站locker, 行去大門站搭都營大江戶線去築地魚市場. 去到差唔多7:xxa.m. 我知道呢個時候去到都幾難食到壽司大架啦, 所以轉戰大江戶魚生飯.但係抵達後一睇.....嘩!!! 條龍咁誇張既.係每間店鋪前面有一條龍,係街頭又有一條中央人龍, 有個著和服既女人負責分派中央人龍去每間店鋪前面再排. 當中仲有好多鬼佬排隊.又話鬼佬就係食熟野既...
條龍太長啦,都知道冇乜希望試到場內既店舖, 於是就出番場外食喜代村.因為我幾年前試過覺得幾好食,質素比較平均,仲好過壽司大和. 同埋佢係連鎖店,又係24hrs, 所以應該有位.果然我地去到就有位啦.望一望餐牌, 原來佢地做緊春祭,鮪魚set特價. 正正正.佢既大toro平日賣要400 yen, 中toro都要300 yen啦.所以我地叫左個雜錦set同一個5件鮪魚set之後, 再忍唔住叫多個3件鮪魚set.食到好飽呀.Toro真係好肥美呀.
食飽飽搭番車去大門行番去浜松町拎行李, 跟住搭山手線去池袋Metropolitan Hotel.
由於去到都係10:xx a.m.唔可以Check in 住,就將行李寄存係酒店度. 跟住搭山
手線去新宿行街街. 我地今次日本行既目的都係買野, 所以第一日行程主要係
新宿行. 有01系百貨, 伊勢丹, Lumine, Comme Ca Store, 百果圜,etc.
午餐就係連鎖店つな八食天婦羅. 夜晚就係高島屋搵間唔使等位既蕎麦店攪掂.
食完8:xx p.m.就返酒店Check in休息,因為坐凌晨機已經好倦啦. 第一日就此完結.
Toro好平呀, 正正正
呢間食店好多人幫襯
01 Lolita館
天婦羅連鎖店
合鴨Soba

新宿つな八 総本店 => 多分店
http://www.tunahachi.co.jp/
 
羽田交通
 
喜代村壽司 => 24 hrs, 多分店
 
Metropolitan Hotel => 池袋南口徒步2,3分鐘, 近JR池袋站

沒有留言:

張貼留言